וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטלקי עם טוויסט: המסעדה החדשה של אביב משה

7.7.2015 / 12:21

לצד מסעדת מסה הוותיקה שלו פתח אביב משה בשבוע שעבר את מסעדת קוואטרו שמגישה אוכל איטלקי מודרני. בין מסעדות השף מפרידה בסך הכל מעלית אחת

פתיחת מסעדת קוואטרו של אביב משה/צילום: עידו שחם, עריכה: יותם וקס

לא מעט שפים היו חוששים לפתוח מסעדה גדולה, בדיוק מעל המסעדה הנוכחית שלהם. הרי זה יכול לפגוע בתנועה של המסעדה הותיקה, או שלקוחות פשוט לא יגיעו לחדשה. לשפים האלו לא קוראים אביב משה. משה, השף הראשי של קבוצת מסה, המונה את מסעדות מסה, יאסו, וכעת גם קוואטרו, פתח את האחרונה, על גג הבניין בו נמצא מסה. "אני אוהב להיות נוכח במסעדות שלי", מסביר משה את הבחירה, "כך שזה נוח שאני נמצא במרחק של מעלית בין שתי המסעדות שלי".

קוואטרו. אלון גרגו, מערכת וואלה! NEWS
לא משעמם בצלחת/מערכת וואלה! NEWS, אלון גרגו

קוואטרו היא מסעדה איטלקית - מודרנית, להגדרת משה, כאשר עבורו מדובר בהגשמת חלום. "הקמנו מסעדה איטלקית מודרנית מתוך הבנה כי הסועד הישראלי אוהב אוכל איטלקי אבל האוכל האיטלקי הקלאסי פחות מתאים כצורת בילוי. קוואטרו היא מסעדה שונה מהרגיל ולכן, נטולת חוקים ופורמליות ומתאימה לכל סועד. כל אחד שיגיע ימצא בה את העולם והחוויה המתאימים לו".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
קוואטרו. צילום: אלון גרגו,
עיצוב מרשים של אלכס מייטליס/צילום: אלון גרגו

מי שמשמש כשף בפועל של המקום הוא מאיר אלאלוף, בן טיפוחיו שלו משה, אשר עובד איתו כבר 10 שנים. "זה מאוד כיף לדעת שיש מישהו שאתה יכול לסמוך עליו בעינים עצומות", מספר משה על הבחירה. "אנחנו מבינים אחד את השני בלי מילים בכלל".

בין המנות המוצעות בתפריט של קוואטרו פיורי די זוקה - פרחי זוקיני, מוס פטריות כמהין, קרם סלק וארנצ'יני עגבניות (58 שקלים), קרודו ברוסקטה - טרטר דג ים, לחם סלק, צימוקי עגבנייה, קוויאר בלסמי וריקוטה (48 שקלים), אלי אליו שום שחור – פסטה שחורה, קרם פטרוזיליה, זביון לימון (48 שקלים), פירות ים - ריזוטו, ציר סרטנים כחולים, תימין לימוני, עגבניות לחות ופרמז'ן (128 שקלים) ועוד.

קוואטרו. אלון גרגו, מערכת וואלה! NEWS
קלאסיקות עם טוויסט/מערכת וואלה! NEWS, אלון גרגו

כמו בשאר המסעדות של משה, גם כאן ישנו דגש רב על העיצוב המסעדה, אשר עוצבה על ידי האדריכל המוערך אלכס מייטליס. "שאני מארח אנשים במסעדה זה קצת כמו שאני מזמין אותם לסלון בבית שלי", אומר משה, "ולכן העיצוב לא פחות חשוב מהאוכל".

Quattro, הארבעה 21 תל אביב, 03-9191555. שעות פעילות: ראשון - שבת: 19:00-01:00. בעוד כשבוע תפתח המסעדה גם בשעות הצהריים.

קוואטרו. אלון גרגו, מערכת וואלה! NEWS
טונו מיניסטרונה/מערכת וואלה! NEWS, אלון גרגו
קוואטרו. צילום: אלון גרגו,
המרפסת של קוואטרו/צילום: אלון גרגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully