וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חדש קובע: פודיז הם אנשים רזים ובריאים יותר

13.7.2015 / 15:30

גם אתם מהאנשים האלה שכל היום חושבים על אוכל, מבקרים במסעדות ומעלים תמונות של מנות לאינסטגרם? תתפלאו לשמוע שהסיכויים שלכם להיות רזים גבוהים יותר

סיפור בדקה

מכירים פודיז? האנשים האלו שנראה שכל מה שהם עושים זה לאכול כל היום ולתעד את זה ברשתות חבריות? מסתבר שבניגוד למה שהיינו מצפים, מדובר דווקא באנשים שנוטים להיות רזים יותר. או ליתר דיוק – נוטות.

מחקר חדש של אוניברסיטת קורנל שנערך בקרב נשים ברחבי ניו יורק מצא שהנבדקות שאכלו מגוון רחב של מאכלים, ונחשבו לאכלניות הרפתקניות, נמצאו בריאות יותר ובעלות BMI נמוך יותר מאשר אלה הבררניות, שאינן מתנסות בסוגי מאכלים רבים.

המבורגר באטלר בוויטרינה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
ניצלנו!/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

אחד החוקרים ציין שהוא מקווה שהמחקר יוליד דיאטות חדשות ומרגשות, כי אם שמים את הממצאים המשעשעים בצד, יש בהם השלכות מהותיות לעולם הדיאטות. הם מראים שדווקא קידום של אכילה הרפתקנית יכול לספק לאנשים דרך לשמור על המשקל מבלי להיות מוגבלים לירקות ירוקים או לחם קל. זאת בהחלט הבשורה הכי משמחת ששמענו עליה בזמן האחרון. אבל תשכחו – גם גנטיקה זה מדע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר להמשיך לנשנש בשקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully