וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת קינובו: כל המנות ב-10 שקלים

14.7.2015 / 11:00

אחרי טירוף קופיקס תכירו את המסעדה החדשה ששוברת את השוק: קינובו, רשת אסיאתית חדשה שתגיש מנות כמו המבורגר, צ'יפס ושיפודים ב-10 שקלים בלבד ופתחה היום סניף ראשון באשדוד

יח"צ - חד פעמי

אחרי שיגעון הקופיקס, היום נפתח רשמית באשדוד מה שצפוי להיות הטירוף הבא: מסעדת קינובו, מזללה יפנית שמציעה מבחר מנות אסיאתיות ב-10 שקלים. מאחורי המיזם נמצא איתי יונס (מבעלי רשת אצה סושי, מאפיית לחם ושות ועוד) ועוד מספר שותפים שקטים.

לדברי יונס מדובר במוצר איכותי מבלי להתפשר על חומרי הגלם, שהוא משיג באמצעות רווח נמוך יותר פר מנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'יפס/מערכת וואלה!, צילום מסך

איתי יונס, איך משיגים חומרי גלם טובים במחיר כזה?

"אני נותן 25 אחוז פחות במנה ובמחיר חותך 60 אחוז", אומר יונס ומסביר שהמנות הסטנדרטיות הוקטנו במקצת אבל בצורה שבה הלקוח עדיין מרוויח. "במנת הסושי למשל יש 6 רולים ולא 8, אם זה שיפוד אז במקום 100 גרם מגישים אצלנו 70", כמו כן הוא מסתמך על עונתיות וקונה חומרי גלם בעונה כדי לחתוך במחירים. "קונים רק מה שבעונה", לדבריו.


תמורת מטבח של 10 שקלים תוכלו לקבל שלל מנות כמו המבורגר בקר עם אייסברג ומלפפונים בכבישה מהירה המבורגר טבעוני עם עדשים, פטריות סלסלת בצל ירוק ועלים ירוקים; שיפודי יקיטורי במשקל 70 גרם כמו שניצל פנקו על מקל; שיפוד קבב מלזי; שיפוד סלמון; שיפוד פרגית תאילנדי; ומבחר רולים של סושים הכוללים 6 יחידות בכל מנה. כמו כן יש במסעדה גם מנות צ'יפס ואורז אסיאתיות, כולן באותו המחיר. כל המנות במקום כשרות, אבל בשל פעילות הקניון בשבת אין במקום תעודת כשרות.

עוד באותו נושא

המונה טועם: קפוצ'ינו בקופיקס במחיר 5 שקלים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סושי/מערכת וואלה!, צילום מסך

התפריט המצומצם יחסית יורחב בעתיד לדברי יונס. "כרגע רק מה שיכול להימכר ב-10 שקלים נמצא בתפריט", הוא אומר ומקווה שביקוש גבוה יעזור להפעיל לחץ על הספקים להוריד מחירים של סחורה נוספת. "המטרה שלנו שיבינו שהלקוחות יבינו שאנחנו לא מעלים באגורה ואנחנו מקווים שהספקים יצליחו להתגמש ולהגיע אתנו לכמויות של חומרי גלם טובים וכך שבעתיד נוכל להכניס עוד מנות כמו פיש אנד צ'יפס".

בעתיד מתכוון יונס להתרחב ללוקיישנים נוספים. את הבחירה להתחיל דווקא באשדוד הוא מסביר בקניון החדש. "אנשים לא יודעים אבל זה קניון עם חווית קניה מדהימה. קניון פתוח שנותן חוויה של רחוב, בדיוק מה שרצינו. רצינו להתחיל במקום שיש יש הרבה הולכי רגל ושחוויית הלקוח תהיה מעולה". הסניף הראשון נפתח היום, ובעתיד מתכנן יונס לפתוח סניפים רבים נוספים בכל חלקי הארץ, ככל הנראה במודל זכיינות שמזכיר את קופיקס.

קינובו. קניון ביג פאשן אשדוד. לא כשר. שעות פתיחה: א'-שבת 11:30- לקוח אחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיפוד יקיטורי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתוך קניון פתוח/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנות אורז אסיאתיות/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קינובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully