וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מאיר אדוני חוגג יומולדת לכתית

15.7.2015 / 12:45

ארוחת טעימות חגיגית לכבוד 13 שנה לכתית של מאיר אדוני, מושיק רוט מפתיע במנות חדשות במקדונלד'ס, שוק בלאדי באלבאבור יוקנעם ועוד הפתעות. מה טעים השבוע?

כתית חוגגת 13 בארוחת טעימות, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה מיתולוגית. קינוח אדמה בכתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת כתית של השף מאיר אדוני חוגגת 13 שנים להקמה. את אות הפתיחה לחגיגות יציינו בתפריט טעימות של מנות שהוגשו במסעדה לאורך השנים, אשר יוגש במסעדה החל מיום רביעי (22 ליולי). בין המנות שיוגשו תהיה המנה הראשונה שנקראה על שם סבתא מסעודה ועד "אדמה" הקינוח המיתולוגי של המסעדה. ארוחת הטעימות כולל 7 מנות, במחיר 437 שקלים לסועד. גם המבלים על הבר של המזללה, האחות הצעירה של כתית, יוכלו להנות מדי ערב ממנה מתחלפת מתוך תפריט יום ההולדת החגיגי של כתית.

כתית, נחלת בנימין 57 ת"א, 03-5107001. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נאגטס עגבניה של מושיק רוט למדונלדס/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקצית עגבניות של מושיק רוט למקדונלדס

השף מושיק רוט פיתח עבור רשת מקדונלד'ס סדרה מיוחדת של מוצרי עגבניות, אשר תשווק בתחילה כפיילוט בחמישה סניפים בלבד. הסדרה כוללת שלושה מוצרים: נאגטס עגבנייה, המבורגר עגבנייה על גחלים וקריספי עגבנייה. המוצרים יימכרו בתקופת הפיילוט בחמישה סניפים מרכזיים של הרשת בצומת אלונים, קניון איילון, סניף הטיילת תל אביב, סניף גן שמואל והסניף בקניון גבעתיים.

מקדונלדס. בסניפי הרשת

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

השומר 1 משתדרגת, ת"א

השומר 1. אפיק גבאי
ברבוניות בשומר 1/אפיק גבאי

בסטת השף - השומר 1 בשוק הכרמל מתחדשת ותציע החל מהשבוע מתחם ישיבה ססגוני בגינת פאטיו מול הבסטה המקורי. בנוסף יציע המקום תפריט ספיישלים קייצי של מנות פתיחה ועיקריות לצד בסגנון שוק. בין המנות החדשות שקשוקה חצילים גבינת מאירי (42 שקלים), שקשוקה לוביה ולימון כבוש (36 שקלים), שניצל בחלה עם מטבוחה ולוביה (36שקלים ), עלי גפן במילוי אורז וקליפות הדרים על צזיקי (32 שקלים), סינטה עם תרד, גזר אורגני פטרית מלך היער (88 שקלים) ועוד.

השומר 1, שוק הכרמל, 03-6736883. לא כשר

ברטי מתחדשת, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חידושים בברטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת ברטי חוגגת 4 שנים להקמתה וממציאה את עצמה מחדש. השף רועי ענתבי, שהפך בתקופה האחרונה להיות הבעלים היחיד של המסעדה, בסיועו של אריאל רוזנטל (הקוסם), העביר את המסעדה שינוי מסיבי. לצד שיפוץ החלל ועיצוב המסעדה תמצאו גם כמה מנות חדשות כמו מולים טריים עם קראנץ' בייקון (69 שקלים), חמוסטה קריסטל שרימפס וניוקי (86 שקלים), ומנת פריקסה (54 שקלים).

ברטי, קינג ג'ורג' 86, 2512950?072. לא כשר

קפה ביסטרו גרציא מחדש, עמק חפר

גרציא. יעל האן, מערכת וואלה! NEWS
מנות חדשות בגרציא/מערכת וואלה! NEWS, יעל האן

קפה ביסטרו גרציא, בקיבוץ העוגן משיק בימים אלו תפריט חדש בין מהנות תמצאו כריך אסאדו, ספיישל שרימפס, בריוש עין בייקון, ריזוטו אורבוריו איטלקי, רביולי גבינות בחמאת לימון ועוד.

גרציא, קיבוץ העוגן עמק חפר, 09-8943942. לא כשר

תפריט ילדים במסעדה, ראשל"צ

המסעדה. אפיק גבאי
ידידותי וזול לילדים במסעדה/אפיק גבאי

"המסעדה" בראשון לציון משיקה לכבוד הקיץ תפריט ילדים המציע מנה עיקרית, תוספת, שתייה, כדור גלידה והפתעה, במחיר של 20 שקלים. בין המנות פסטה ברוטב עגבניות או שמנת, המבורגר ילדים -100 גרם, שניצלונים עם שומשום או שניצל דג. לצד תוספות של פירה, צ'יפס, אורז לבן או פתיתים.

המסעדה, סחרוב 22, ראשון לציון, 03-9613388. לא כשר

מנות חדשות בגוסטוסו, ת"א

גוסטוסו. צילום: חן דמארי, מערכת וואלה! NEWS
גוסטוסו/מערכת וואלה! NEWS, צילום: חן דמארי

פאב הפיצות הבשריות גוסטוסו ברמת החייל, מוסיף לתפריט מנות חדשות. בין המנות ניתן למצוא טרטר סינטה (45 שקלים), סלופי ג'ו (48 שקלים) ירקות לוהטים (34 שקלים), כריך אווז מעושן (48 שקלים) ועוד.

גוסטוסו, ראול ולנברג 24 תל אביב, 03-6704010. כשר

קונספט קולינרי חדש בקפה לואיז

קפה לואיז. שרית גופן, מערכת וואלה! NEWS
קפה לואיז/מערכת וואלה! NEWS, שרית גופן

רשת קפה לואיז משיקה תפריט חדש המציג קונספט קולינרי של מסעדת מטבח בריא וטבעי. בתפריט החדש מסומנות מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות ומנות מופחתות קלוריות התפריט החדש מאפשר לאוכלוסיות יעד שונות למצוא את מבוקשן ב'קפה לואיז.

קפה לואיז. בסניפי הרשת

טורי חוגגת 3, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגיגה אסיאתית בטורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת טורי חוגגת החודש 3 שנים להקמתה ומפנקת את קהל הלקוחות בהפתעות, מבצעים ומנות חדשות. כחלק מהחגיגות יתקיימו הופעות חיות בכל יום שישי החל מ-15:00, שפים שונים יגיעו להתארח, מבצעי יין ללא תחתית ב-33 שקלים ועוד.

טורי, אופנהיימר 13 נווה אביבים, תל אביב, 03-6204777. לא כשר

תפריט חדש בשטרודל, חיפה

שטרודל. יפית בשבקין, מערכת וואלה! NEWS
זוקיני עגל בשטרודל/מערכת וואלה! NEWS, יפית בשבקין

מסעדת שטרודל במושבה הגרמנית בחיפה משיקה תפריט חדש. האחים עלאא ועיסא אסעד, בעלי המקום יצרו תפריט עם מנות רבות שהביאו מבית אימא, בשילוב עם מנות מהמטבח האיטלקי והצרפתי. בין המנות החדשות תמצאו מחמאר עוף עם בצל וסומק על מצע טחינה, סלט ג'רג'יר עם נקניקיות סלסיסו ערביות בשמן זית ושקדים, פטוצ'יני פירות ים, זוקיני עגל- קישואים במילוי בשר עגל טחון ומתובל על מצע פריקי ויוגורט עיזים ועוד.

שטרודל, שדרות בן גוריון 39 (המושבה הגרמנית) חיפה, 077-7004312. לא כשר

שוק בלאדי באלבאבור, יקנעם

אלבאבור יקנעם. ראובן קסטרו
שוק בלאדי באלבאבור יקנעם/ראובן קסטרו

החל מהשבוע ועד סוף אוגוסט תציין רשת אלבאבור את עונת הבלאדי – הפירות והירקות "של פעם", עם שוק בלאדי שיפעל במשך כל השבוע בסניף יקנעם. בימים ראשון עד שבת החל משעות הצהריים, יפעילו האחים עבאס יחד עם אשת הקולינריה רותי רוסו שוק בלאדי שיציע למכירה את היבול העונתי. בשוק יימכרו, על בסיס ההיצע הקיים בשדות, ירקות ופירות יוצאי דופן כדוגמת הפקוס- דלוע מאורך ומעוקל, ירקרק ופלומתי, חרוש-מלון צעיר רגע לפני בשלותו, בעל מרקם בשרני וטעם עז, לובייה טריה ופריכה, בעלת תרמילים ירוקים וארוכים, מלוחייה- צמח בר הצומח בקיץ בסמוך לשדות ועוד. לצידם, יימכרו פירות וירקות מוכרים יותר ובהם עגבניה, מלון, במיה, אבטיח, תאנים וסברס, הניחנים בטעמים ובארומות של פעם. במקביל יוגשו בסניפי אלבאבור תפריטים מיוחדים שיציגו לראווה מנות עתיקות יומין וגם חדשות המתבססות על התוצרת הבלאדית.

אלבאבור יוקנעם, מרכז מסחרי כוכב יקנעם, 04-9891619. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully