וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקצב הסלסה: מסעדה לטינו - אמריקאית נפתחה ביפו

21.7.2015 / 16:25

לחובבי הבשרים יש כעת כתובת חדשה - מירנצ'ו, מסעדה יפואית דרום אמריקאית שמציעה בשרים ודגים על הגריל וחומרי גלם אקזוטיים כמו עלי בננה ותירס סגול

מירנצ'ו. צילום: באדיבות המסעדה,
מקסיקני אותנטי/צילום: באדיבות המסעדה

מי שביקר במדינות דרום או מרכז אמריקה לא יכול שלא להתגעגע לתחושה הכיפית שיש שם במסעדות, האווירה השמחה, האוכל העשיר ומלא הטעם והמוזיקה התוססת. כעת אין צורך להתגעגע, מסעדת בשרים ופירות ים חדשה, לטינו -אמריקאית, נפתחה בימים אלו ביפו, ותספק לכם את אותן תחושות מוכרות. את המסעדה פתח ג'וני חייל, קולומביאני במקור שחי בארץ כבר 23 שנה. חייל הספיק להיות שותף להקמה של מסעדות רבות בארץ בהן רק בשר, ביסטרו 56, אושן בר, מיקה ועוד. כעת הרגיש חייל כי הגיע הזמן להגשים את החלום הפרטי שלו ולפתוח את מירנצ'ו.

"מירנצ'ו זה חלום שהיה לי כל החיים", הוא מספר. "מקום שמשלב אוכל ממקסיקו, קולומביה, וכל מדינות היבשת. ראיתי שאין בארץ מקום כזה, מעבר לאוכל, שיש אווירה, שלא רק באים לאכול אלא מקבלים את כל החוויה".

מירנצ'ו. צילום: באדיבות המסעדה,
צ'וריסו על הגריל/צילום: באדיבות המסעדה

התפריט של מירנצ'ו רחב ומסקרן. יש בו חומרי גלם מפתיעים ואקזוטיים כמו עלי בננה, עלי אלוורה, זן בננה טרופי לא מתוק, תירס סגול, תבשילים אינדיאנים ועוד הפתעות. כל זה לצד הרבה בשרים על הגריל, פירות ים ודגים. הופעות של מוזיקה דרום אמריקאית, ריקודים וקריוקי, יהפכו את חווית הבילוי שלכם, כפי שמבטיח חייל, למשהו יוצא דופן.

בתפריט המסעדה הרחב תמצאו בין המנות הראשונות ארפאס ממולאות גבינה, עוף או בקר (16 שקלים), טאקוס שונים (18 שקלים) ביניהם במילוי בשר לבן מפורק במרינדה מקסיקנית (18 שקלים), במילוי בשר בקר מעושן עם פחמים), עם שרימפס בצפוי פריך (18 שקלים) ועוד, שרימפס בציפוי קוקוס פריך בסלסת בננות וצ'יפוטלה (32 שקלים), אמפנדס בסגנון ארגנטינאי או קולומביאני (8 שקלים), פטאקון - זן בננה טרופי (לא מתוק) פרוס ומעוך מטוגן בתוספת בקר מפורק, עוף או בטן בשר לבן (32 שקלים) ועוד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מירנצ'ו. צילום: באדיבות המסעדה,
תבשילים אותנטיים/צילום: באדיבות המסעדה

בחלק העיקרי של התפריט תמצאו בין היתר בנדחה פאיסה - מנה קולומביאנית מסורתית הכוללת תבשיל שעועית, אראפה, בטן בשר לבן קריספי, צ'וריסו, בשר בקר טחון, ביצת עין ואורז (78 שקלים), סטייק בקר על גריל בסלסה קריולה וביצת עין מלמעלה (79 שקלים), צלעות בשר לבן מעושנות עם אורז, תבשיל שעועית וסלט (76 שקלים), קדירת פירות ים על בסיס קרם קוקוס (82 שקלים) ועוד.

מירנצ'ו. צילום: באדיבות המסעדה,
האווירה כלולה במחיר/צילום: באדיבות המסעדה

"חיפשתי הרבה זמן מקום שיתאים לזה, והמבנה הישן שמצאנו ביפו, זה בדיוק זה" , מסכם חייל. "בינתיים כל מי שמגיע לכאן מסתקרן לנסות כמה שיותר מנות, ומתלהבים מאוד מהאווירה. בימי שישי אנחנו פתוחים עד מאוחר בלילה כי אנשים מסיימים לאכול ופשוט קמים לרקוד".

מירנצ'ו, יפת 30 יפו, 077-7110977. שעות פעילות: שבת - חמישי: 13:00-00:00, שישי: 13:00-02:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • מירנצ'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully