וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכורים כבדים: פופ אפ חדש בהשראת שובר שורות

26.7.2015 / 9:48

בלונדון נפתח בימים אלה פופ אפ "שובר שורות", שמעוצב ממש כמו הקרוואן שבו וולטר ווייט וג'סי בישלו את המת' המפורסם. ויש גם קפה ברייקינג בד באיסטנבול

מערכת וואלה!

בשורה משמחת למכורי הסדרה "שובר שורות", שחווים קשיי גמילה. פופ אפ בר חדש המתמחה בקוקטיילים ומוקדש כולו לסדרה נפתח בימים אלה במזרח לונדון. הבר יהיה פתוח שלושה חודשים בלבד וייקרא ABQ, ראשי התיבות של אלבקרקי, שם מתרחשת עלילת הסדרה. הבר מעוצב ממש כמו הקרוואן שבו וולטר וייט וג'סי פינקמן בישלו את המת' הכחול המפורסם שלהם. תמורת 30 פאונד יזכו המבקרים לשהות בו שעתיים, שבמהלכן יוכלו לרקוח לעצמם קוקטיילים במעבדה.

קפה שובר שורות. סיפור בדקה, מערכת וואלה!
שובר שורות/מערכת וואלה!, סיפור בדקה

בכלל, נראה שלאחרונה לונדון לגמרי בעניין של פופ אפים במחווה לסדרות אהובות. בפברואר האחרון הוקמה בעיר מסעדת פופ אפ בהשראת משחקי הכס, בשם "all men must dine", ובאוגוסט הקרוב תיפתח בעיר למשך חודשיים מסעדת טווין פיקס אינטראקטיבית, שבה יופיעו במהלך הארוחה דמויות מהסדרה ויתקשרו עם הסועדים.
יאללה, מי מרים את הכפפה ופותח לנו מסעדת מחווה לסדרה שמש?

מסתבר שלונדון לא לבד, וגם באיסטנבול נפתח באביב האחרון בית קפה שכולו מחווה לשובר שורות. את המקום פתח מעריץ של הסדרה שעיצב את המקום כמו מעבדת מת' מצוחצחת וסטרילית. כמתבקש, הטבלה המחזורית מעטרת את הקירות ובמקום מוגשים פנקייקים עם פניו של וולטר ווייט, קאפקייקים מיוחדים וקפה שנמזג ממבחנות מעבדה. וולטר ווייט, יש להניח, היה מרוצה מאד לגלות את המורשת שהותיר מאחוריו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שובר שורות. אינסטגרם, אתר רשמי
קפה שנמזג ממבחנות. בית הקפה באיסטנבול/אתר רשמי, אינסטגרם

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully