וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה המרעננת של הקיץ: דה אויסטר

26.7.2015 / 15:01

בעלי רשת גוצ'ה מציגים לכם את המרענן הרשמי של הקיץ, על טהרת הים: דה אויסטר - מקום חדש בת"א שמציע שלל אויסטרים קרירים, פירות ים ודגים נאים

צילום: עידו שחם, עריכה: יותם וקס

דה אויסטר, בית פירות ים, נפתח בימים אלו ברחוב נחמני היפה בתל אביב. במיקום האטרקטיבי, בו שכנה בעבר מסעדת פרונטו, ואחריה הגיעו מונטנגרו וקפה נחמני, התמקם כעת בר האויסטרים שעושה רושם של אחת המסעדות המרעננות בתל אביב בקיץ הנוכחי.

מי שאחראי על פתיחת דה אויסטר הוא ניר ברא"ז בעליה של רשת גוצ'ה, אשר מתמחה בפירות ים, יחד עם רועי ימין, מנהל המסעדה, וחגי צ'יסמריו, מנכ"ל הרשת. עם זאת, מדובר במקום שונה ממסעדות גוצ'ה, הן מבחינת האווירה והעיצוב של המקום, והן מבחינת התפריט.

אז מה בכל זאת דומה?

"גם כאן ניסינו לתת לאנשים הרגשה טובה, עם מחירים נגישים, שאנשים לא ירגישו שעושקים אותם", מסביר רועי ימין. "יחד עם זאת צריך לקחת בחשבון שאנחנו מטיסים פעמיים בשבוע אויסטרים מצרפת, לובסטרים מקנדה, יש כאן חומרי גלם עם עלויות".

דה אויסטר. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
תפריט צבעוני ועונתי/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יעל לאור

"הקונספט הוא כזה שאנחנו מכירים מטיולים בעולם - בלונדון, ניו יורק" מספר ימין. "זה משהו שלא היה קיים בארץ, להביא למודעות פירות ים פחות מוכרים כמו אויסטרים ולובסטרים, ולהתאים את זה לחווית בילוי מלאה שמתאימה לקהל הישראלי".

על התפריט מנצח השף יובל פכלר, אשר עבד בעבר תחת יונתן רושפלד במסעדת הרברט סמואל. "ניתנה לי כאן הזדמנות לעבוד עם חומרי הגלם הכי נחשקים", מספר פכלר, "בניתי תפריט של מנות קלילות וצבעוניות, שישתנה בהתאם לעונה כמובן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דה אויסטר. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
חווית בילוי כולל/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יעל לאור

התפריט של דה אויסטר מחולק לכמה קטגוריות, ראשית ישנם האויסטרים, אשר בכל יום מצוין על לוח במקום אילו סוגים ישנים בנמצא, האויסטרים מגיעים במנות של 3/6/12 יחידות (66/110/210 שקלים), ניתן לקבלם עם רטבים בצד - מרגריטה פינה קולדה או חזרת וקרם פרש, ברד שמפניה ותפוח (8 שקלים). בקטגורית הקרודו - נאים מציעים טונה צרובה אספרגוס ושאלוט (61 שקלים), סשימי סלמון שחור וכתום (52 שקלים), סביצ'ה מוסר פירות וירקות עונה (56 שקלים), שרימפס כבוש הדרים ושומר מוחמץ (58 שקלים) ועוד. בקטגורית האדמה תמצאו מנות צמחוניות כמו בייבי קייל אבטיח ופטה (41 שקלים), אספרגוס בגריל ושורש סלרי (48 שקלים), פולנטה רכה ראגו של ברוקולי ועבניות שרי (42 שקלים) ועוד. קטגורית פירות הים מציעה מנות כמו לובסטר רול (110 שקלים), תמנון בגריל וסלקים (65 שקלים), מולים בפסטה פראגולה קרבונרה (75 שקלים), רביולי שרימפס (92 שקלים) ועוד. ובקטגוריית הדגים תמצאו מנות כמו מוסר ים עם ריזוטו ראדיקו (102 שקלים), פיש אנד צ'יפס (103 שקלים) ועוד.

דה אויסטר. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
מי אמר אויסטרים ולא קיבל?/מערכת וואלה! NEWS, צילום: יעל לאור

לגבי תכניות להמשך, ימין לא ממהר להתחייב על פתיחה של סניפים נוספים לאויסטר, "מה שחשוב לנו בשלב זה הוא לתת לאנשים חווית בילוי כוללת, של אוכל טוב, אלכוהול ומוזיקה. שאנשים ירגישו טוב כשהם ייצאו מפה, שדאגו להם ושהם קיבלו תמורה לכסף שלהם".

דה אויסטר, נחמני 26, ת"א, 5597933?03, שעות פעילות: ראשון - שבת: 18:00-01:00, בהמשך ייפתח המקום גם בשעות הצהריים. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully