וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד חדש: אכלו לפי המזל שלכם

27.7.2015 / 12:19

טרנד אמריקאי חדש מציע שנאכל מאכלים מסוימים ונימנע מאחרים, על פי המזל שלנו. אז מה מומלץ לבני כל מזל לאכול?

אוכל ומזלות/צילום: סיפור בדקה

מה המזל שלך? זה אולי נשמע כמו משפט התחלה רע, אבל ייתכן שבקרוב מאוד זה מה שישאל אותנו המלצר כשנתיישב במסעדה. טרנד אמריקאי חדש מציע שנאכל מאכלים מסוימים ונימנע מאחרים, על פי המזל שלנו. מסתבר שהכוכבים לא מנבאים רק את מה שצפוי לנו בחיי האהבה, או במישור הכלכלי, כעת נוכל ללמוד מהמפה האסטרולוגית מה כדאי לנו לאכול. אז מה מומלץ לבני כל מזל לאכול?

מזל טלה (21 למרץ - 19 לאפריל)

ארוחה מקסיקנית. נמרוד סונדרס
אוכל מקסיקני, מומלץ לבני מזל טלה/נמרוד סונדרס

בני מזל טלה אמורים לבב אוכל לטיני וטעמים חדים של כוסברה, פילפלים חריפים וקינמון מקסיקני. האסטרולוגים גם מציעים להם לאכול פהיטאס, עוגות סרטנים, ודגים בגריל עטופים בעלי בננה, עם רוטב מנגו בצד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מזל שור (20 לאפריל - 20 למאי)

עוף אינדונזי בחמאת בוטנים. ShutterStock
כדאי לנסות אוכל אינדונזי/ShutterStock

יאכלו כמעט כל דבר, כל עוד זה טרי ונעשה בצורה טובה. רבים מבני המזל אמורים להיות טבחים מעולים. מדובר בחיך חושני שעשוי ליהנות מהטעמים יוצאי הדופן של המטבח האתיופי, כמו סלט חצילים, עוף מבושל ברסק של פלפל אדום, או ירקות עם שום וג'ינג'ר. האסטרולוגים גם ממליצים לנסות אוכל אינדונזי, כמו ברווז צלוי עם צ'ילי או ירקות ירוקים עם רוטב בוטנים.

מזל תאומים (21 למאי - 20 ליוני)

טסמניה, אוסטרליה. ShutterStock
בני מזל תאומים? סעו לאכול באוסטרליה/ShutterStock

משתעממים בקלות מלאכול את אותו אוכל, ותמיד אוכל כיפי ושונה. מומלץ להם לבדוק את המטבח האוסטרלי המסורתי, שמציע כמה מן המנות היצירתיות בעולם כמו בשר המצופה בתבלינים מקומיים. בנוסף, כדאי לנסות את האוכל הברזילאי עם מנות כמו שרימפס מבושל בחלב קוקוס עם כדורי אורז בצד.

מזל סרטן (21 ליוני - 22 ליולי)

סושי. ShutterStock
סושי, מושלם לבני מזל סרטן/ShutterStock

מעריכים טעמים טריים של ים, כך שסושי זה המאכל המושלם עבורם. מרול של סושי, דרך צדפות, קיפודי ים וסלט אצות , הטעמים העדינים של האוכל היפני מבטיחים לבני מזל סרטן הנאה מושלמת. מי שבכל זאת פחות בעניין של דגים נאים מומלץ לו לנסות מרק מיסו חצילים, וסלמון בטריאקי. חשוב לא לאכול מאכלים חריפים, כי מדובר באנשים עם בטן עדינה. מנה הודית של קארי ירוק יכולה גם היא לגרום להנאה רבה.

מזל אריה (23 ליולי - 22 לאוגוסט)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיש לוריין לבני מזל אריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני מזל אריה פתוחים להרפתקאות קולינריות חדשות מרחבי העולם. כל כך הרפתקנים שהאסטרולוגים ממליצים להם לנסות את המעדן האפריקאי הידש ביותר - זחלים כחולים מיובשים ומוטגנים עם בוטנים ורוטב צ'ילי. עם זאת, מציינים האסטרולוגים שמדובר באנשים עם טעם אלגנטי, ושאולי מוטב להם לנסות מרק חסה, קיש לוריין וקרם קרמל. המטבח המומלץ לאריות הוא פיוז'ן בין האסיאתי לצרפתי עם מנות כמו חזיר בר בגריל ברוטב ליים וג'ינג'ר.

מזל בתולה (23 לאוגוסט - 22 לספטמבר)

ארוחה אתיופית מסורתית. ShutterStock
ארוחה אתיופית, מומלת לבתולות/ShutterStock

מזל בתולה נחשב למזל של אנשים טהרנים ולכן רבים מהם הם צמחונים. בכל אופן, מדובר באנשים שמעדיפים את האוכל שלהם טרי וקליל. תפוחי אדמה מטוגנים ונקניקים הם לא בשביל הבתולות, וכן מומלץ להם להתרחק מהמטבחים הרוסי והפולני. אוכל אתיופי, ובפרט האינג'ירה המסורתית מומלצים, וכן סלט חצילים וירקות בשום וג'ינג'ר. מומלץ להימנע מאוכל חריף שיערער את הבטן הרגישה. גם מנות צמחוניות תאילנדיות יכולות לגרום הנאה לבני המזל.

מזל מאזניים (23 לספטמבר - 22 לאוקטובר)

קימצ'י. ShutterStock
קימצ'י קוריאני/ShutterStock

בני מזל מאזניים מחפשים הרמוני ולכן יעריכו אוכל יפני, סיני וקוריאני. המשותף למטבחים האלו זה איזון של טעמים מתוקים, מלוחים, מרים, חמוצים וחריפים. מומלץ להם לנסות ארוחה קוריאנית הכוללת מנות כמו קימצ'י, מלפפון ממולא, וירקות עם בשר בקר ואספרגוס. גם אוכל סקנדינבי יכול להתאים, כיוון שמדובר במטבח ששואף לאיזון עם מגוון מאכלים בריאים, ומנות קטנות של דגים, בשר, ירקות ודגנים.

מזל עקרב (23 לאוקטובר - 21 לנובמבר)

דג בתבלינים הודים. נמרוד סונדרס
אוכל הודי, חזק בתבלינים/נמרוד סונדרס

לבני מזל עקרב יתאים אוכל הודי כיוון שהם נמשכים לטעמים דומיננטים ואקזוטיים ולתבלינים חזקים. אם אתם בני המזל נסו מנה של עוף בקארי עם אורז זעפרן, סלט מלפפונים וצ'אטני מנגו טרי. ניתן גם ליהנות ממנות אינדנוזיות עם שילוב של קוקוס ותבלינים חריפים במנות כמו חזה ברווז צלוי עם צ'ילי ירוק וירקות מבושלים ברוטב בוטנים.

מזל קשת (22 לנובמבר - 21 לדצמבר)

מירנצ'ו. צילום: באדיבות המסעדה,
מטבח לטיני מומלץ לבני מזל קשת/צילום: באדיבות המסעדה

בני מזל קשת נחשבים לכאלו שאוהבים לחקור טעמים. רבים מהם יפתחו חיבה מיוחדת למטבח הלטיני מדרום אמריקה וכן לאיטלקי. בלוטות הטעם ההרפתקניות שלהם עשויות ליהנות ממנות כמו עוף מבושל בסגנון קובני, אך יעריכו באותה מידה פיצה אקזוטית עם עגבניות מיובשות, גבינת עיזים, פרמזן וחצילים.

מזל גדי (22 לדצמבר - 19 לינואר)

אוכל רוסי. אפיק גבאי
אוכל רוסי מומלץ לבני מזל גדי/אפיק גבאי

בני מזל גדי אוהבים אוכל קלאסי, בסגנון מזרח אירופאי. בשר בקר משומר בסגנון אירי וכרוב בבירה עם לביבות תפוחי אדמה ירוקות עשויים לדגדג להם את החיך. עוד מומלץ להם לנסות דג הרינג, בורשט מסלק אדום, נקניקיות, מאפי פרג פולנים, קוויאר וחביתיות בסגנון רוסי. באופן כללי, מדובר באנשים ששומרים אמונים לאוכל מסורתי של אמא, אם זאת לזניה איטלקית או אוכל מזרח תיכוני.

מזל דלי (20 לינואר - 18 לפברואר)

המעבר- מסעדה טבעונית באלנבי. ליהי שורש, מערכת וואלה! NEWS
מזל דלי, אוהבים אווירה/מערכת וואלה! NEWS, ליהי שורש

לבני מזל דלי חשובה יותר האווירה השמחה במקום בו הם אוכלים, מאשר מה שיש בתפריט, לכן מנות חלוקה יכולות להיות אידיאליות עבורם. מומלץ להם גם לנסות לאכול ארוחת טעימות סקנדינבית או בבופה מזרח תיכוני.

מזל דגים (19 לפברואר - 20 למרץ)

פאייה. אפיק גבאי
פאייה ספרדתית לבני מזל דגים/אפיק גבאי

בני מזל דגים יאהבו ככל הנראה פאייה ספרדית עם אורז זעפרן, במיה פיקנטית, וצדפות, בגלל שהם דגים כמובן. ייתכן שיאהבו גם סלט יווני טרי עם גבינת פטה ושרימפס. מדובר באנשים שטשטוש גבולות בא להם באופן טבעי, לכן מומלץ להם לנסות מטבח פיוז'ן.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully