וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ארוחה על הקרח בבאסטה

9.8.2015 / 15:14

תפריט על הקרח בבאסטה, פסטיבל בירות עם מעל ל-200 סוגים, חגיגות יום העצמאות ההודי ועוד הפתעות. כל מה שטעים השבוע

תפריט על הקרח בבסטה, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגים על הקרח בבסטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת הבסטה בשוק הכרמל מצננת את חודש אוגוסט עם צהריים של דברים על הקרח. בימים ראשון - חמישי בין השעות 12:00-17:00 תוגש ארוחה הכוללת אויסטר שוט, ביצה כבושה ורייט דגים, סשימי אינטיאס או דג אחר, שרימפס נא ושייטל צרוב, כולם על הקרח. את הארוחה ילווה קראף יין לבן (170 שקלים לסועד). ניתן להזמין כל מנה בנפרד, או מהתפריט הרגיל.

הבסטה, השומר 4, 03-5169234. לא כשר

פסטיבל בירה 2015, ת"א

בירס 2014. עידו שחם
פסטיבל בירס/עידו שחם

פסטיבל Beers 2015 יתקיים בימים שלישי - חמישי (11-13 לאוגוסט) בין השעות 18:00-23:00. למעלה מ-200 סוגי בירה שונים יימזגו בימי הפסטיבל, בהם מותגי בירה מובילים מהעולם לצד בירות של מבשלות ישראליות צעירות. ניתן לרכוש בקבוקים במחירים מוזלים ואביזרי בירה ממותגים מכל רחבי העולם. כמו כן יהיו בפסטיבל מתחמי אוכל שיספקו נשנושים לצד הבירה ופינות ישיבה למנוחה. מחיר השתתפות באירוע: 70 שקלים שכוללים 5 קופוני טעימה.

לאתר פסטיבל הבירה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

שבוע עצמאות הודי באינדירה, ת"א

אינדירה. דן פרץ,
חוגגים עצמאות באינדירה/דן פרץ

מסעדת אינדירה תציין את יום העצמאות ההודי בחגיגות בימים ראשון - רביעי (9-12 לאוגוסט). במהלך ימי החגיגות תציע המסעדה תפריט ספיישל הכולל בין היתר נאן, סלט ירקות, מבחר מנות ראשונות כמו באג'יה בצל, סמוסה ירקות, בטטה כופתא ועוד, מיקס בשרים על האש בטנדור, שני תבשילים צמחוניים לבחירה וקינוח לבחירה. מחיר הארוחה לסועד: 125 שקלים. בנוסף, לכבוד החג יוצע תפריט אלכוהול ב- 30% הנחה, במשך כל אותו השבוע (כולל סופ"ש).

אינדירה, שדרות שאול המלך 4 ת"א, 03-6954437. לא כשר

סדנאות לעישון בשרים וירקות, הר חלוץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדנה לעישון בשרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

היועץ הקולינרי גיל יעקובי ממצפה הר חלוץ, פותח סדנאות לעישון בשרים, עופות וירקות. המשתתפים יקבלו הדרכה וידע על סוגי הבשר, בחירת נתחים, טיפול בבשר, הכנת מרינדות ועוד, בסוף תתקיים סעודה. הסדנא הקרובה תתקיים ב-13 לאוגוסט בשעה 18:30, מחיר למשתתף: 205 שקלים.

ההרשמה בטלפון - 050-5426817.

שירות המשלוחים החדש באבריא, מרכז

באבריא. בלה,
קובה סלק בבאבריא/בלה

באבריא, שירות משלוחים חדש אשר שם דגש על מנות שף בריאות, מחומרי גלם איכותיים, ללא טיגון, חומרים משמרים ותוספות מלאכותיות. על גבי כל מנה מופיעים הערכים התזונתיים שלה. בין המנות מרק קובה מטפוניה, קציצות דג ברוטב אריסה ולימון כבוש עם קוסקוס מלא, כרוב ממולא ברוטב עגבניות ועוד. מחיר כל מנה 30 שקלים.

לאתר באבריא

אדלינה משיקה תפריט עסקיות, קיבוץ כברי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתח סינטה באדלינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת אדלינה בקיבוץ כברי משיקה תפריט עסקיות חדש ב-80 שקלים לאדם, הכולל טאפאס זוגי ומנה עיקרית. בין המנות סביצ'ה דג טרי, סלט ארטישוק איולי ושקדים קלויים, סלט סלק סנט מור ותפוחים, קרם חצילים קלויים ועוד. בין המנות העיקריות תוכלו ליהנות מנתח סינטה צלוי בגריל עם בייקון, אורז בר אדום שחור בשמנת, פטריות וירקות אפויים, צלע לבן בגריל ביין אדום, ציר בקר, פירה תפו"א וכרוב צלוי ועוד.

אדלינה, קיבוץ כברי, 04-9523707. לא כשר

מנות חדשות בגוצ'ה, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דניס שלם בקארי ירוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדות גוצ'ה מתרעננות עם תפריט קיץ חדש, לצד המנות המוכרות נוספו מספר מנות, ביניהן סלט פירות ים ואטריות זכוכית ברוטב צילי וליים (53 שקלים), טרטר טונה אדומה ברוטב הדרים (51 שקלים), דניס שלם בקארי ירוק (שקלים 89) ועוד. התפריט החדש יוגש בסניפי גוצ'ה בדיזינגוף וברמת החייל.

גוצ'ה, דיזינגוף 171, 03-5222886 | הברזל 7 רמת החייל,03-6482999. לא כשר

תפריט ילדים בלה ביסטרו בר, חולון

לה ביסטרו בר. צילום: אנטולי מיכאלו, יח"צ,
שניצל לילדים בלה ביסטרו בר/צילום: אנטולי מיכאלו, יח"צ

מסעדת לה ביסטרו בר במתחם עזריאלי בחולון משיקה תפריט ארוחות ילדים. תפריט הילדים כולל שניצל עם תוספת כמו סלט, צ'יפס או תפוחי אדמה בתנור (34 שקלים), פיצה אישית על לבנים (35 שקלים) ומבחר מנות של פסטה (פנה או ספגטי) עם רטבים שונים (34 שקלים). בכל הזמנת ארוחה ניתן להזמין כוס גזוז ב-3 שקלים.

לה ביסטרו בר, הרוקמים 26 חולון, 053-9369073. לא כשר

ארוחת בוקר במלון חוף נחשולים

מלון חוף נחשולים. תקשורות יעל שביט,
לובי מלון חוף נחשולים/תקשורות יעל שביט

מלון חוף נחשולים מציע לקהל הרחב ארוחת בוקר עשירה מול הים, בלובי בר החדש של בית המלון. ארוחת הבוקר כוללת מזנון סלטים עשיר, מבחר גבינות, דגים (הרינג כבוש בשמן, רוסט סלומון, פרוסות פלמידה מעושנת), לחמים, קישים, ריבות וממרחים, מאפים, פירות העונה, שתיה חמה וקרה ועוד. ארוחת הבוקר מוגשת בימי שישי בין השעות - 7:30-12:00,מחיר - 85 שקלים לסועד (מבוגר או ילד).

מלון חוף נחשולים, 04-6399533. כשר

סושי מאורז מלא באסיה מוניקה, הוד השרון

אסיה מוניקה. צילום: אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
סושי מאורז מלא באסיה מוניקה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אנטולי מיכאלו

במסעדת אסיה מוניקה משיקים החודש תפריטהמציע סושי מאורז מלא BROWN SUSHI. לצד מבחר רחב של סושי גם את מנות האורז מתפריט המסעדה ניתן יהיה להזמין בווריאציה של אורז מלא.

אסיה מוניקה, מתחם שרונים, הרקון 2 הוד השרון, 09-7465353. לא כשר

בר חדש במתחם מקום בלב, רעננה

מקום בלב. אורן שלו,
פורטונה אנד גארדן/אורן שלו

גן האירועים מקום בלב הופך את אחת החצרות במתחם לבר רומנטי העונה לשם פורטונה בר & גרדן. קונספט המטבח שנבחר עבור הבר הוא אוכל רחוב כפרי מרחבי העולם המוגש מתוך דוכן אוכל שהוצב בסמוך. בין המנות פילה מטיאס ופלפל ירוק (26 שקלים), גבינת טולום טורקית על קרפצ'יו סלק (26 שקלים), נקניקיית ארטיזן עסיסית צרובה עם כרוב לבן כבוש וקרם חרדל (36 שקלים), כריך סינטה על פלנצ'ה לוהטת עם ממרח לימונים כבושים (38 שקלים).

פורטונה בר & גרדן, פרדס משותף 5, מתחם מסעדת מקום בלב, רעננה, 09-7441575. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully