וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך קרה שאזלו הבגטים בפריז?

10.8.2015 / 16:03

הפריזאים חווים משבר של ממש בקיץ הנוכחי - ביטולו של חוק ותיק משנת 1790 יצר מצב שבו קונדיטוריות רבות נסגרו בקיץ. כתוצאה מכך, תושבי העיר נותרו לראשונה בלי אספקה טרייה של באגטים וקרואסונים

מערכת וואלה!

ריח של לחם טרי מהמאפייה שבמורד הרחוב הוא חלק בלתי נפרד מאורח החיים הפריזאי. אבל בקיץ הנוכחי חווים תושבי פריז משבר. ב-1790 נחקק בצרפת חוק שמחייב בעלי מאפיות שיוצאים לחופשת קיץ להודיע על כך לרשויות, והחופשות חולקו כך שחצי ייצאו ביולי, והחצי השני באוגוסט. כל זה על מנת להבטיח שהתושבים תמיד יוכלו להניח את ידיהם על איזה באגט חם או קרואסון טרי. אבל לא עוד. הקיץ החוק בוטל, כחלק מהרצון לקצץ בבירוקרטיה של ממשלת צרפת.

מחסור בגטים בפריז. סיפור בדקה, מערכת וואלה!
מה שווים החיים בלי בגט/מערכת וואלה!, סיפור בדקה

אוגוסט הוא החודש הפופולרי יותר ליציאה לחופש, וכך קרה שמאפיות רבות בפריז נותרו סגורות בשבוע האחרון והתושבים - מבועתים. אחד התושבים סיפר שלמרבה הזוועה הוא נאלץ לקנות בגט מוכן בסופרמרקט ולחמם אותו בתנור.
זה רק אנחנו או שהביטוי צרות של עשירים מעולם לא היה רלוונטי יותר?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאפיה. ShutterStock
זה לא כ"כ נעים לראות מאפיה סגורה/ShutterStock

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully