וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה הנוסחה המדעית להמבורגר המושלם

11.8.2015 / 10:42

אחרי שנים של נסיונות, מדענים מצאו את המרכיבים המדויקים להמבורגר המושלם. אז כמה זמן צולים את הקציצה וכמה עגבניות מוסיפים?

מדענים גילו את הנוסחה להכנת ההמבורגר המושלם/סיפור בדקה

חדשות טובות לחובבי ההמבורגר – יכול להיות שהחיפוש האינסופי אחר ההמבורגר המושלם, הגיע לסיומו. מדענים מתחום המזון הצליחו להגיע לנוסחה שמרכיבה את ההמבורגר המושלם. כן, יש מדענים שמפתחים תרופות, אחרים מחפשים חיים בכוכב אחר, ויש כאלה שעובדים שנים כדי למצוא את הנוסחה המדויקת להכנת הקציצה האהובה בעולם.

אז תקשיבו טוב או פשוט תרשמו: ההמבורגר המושלם צריך להיות מורכב מקציצה במשקל מאה ועשרים גרם בעובי סנטימטר וחצי, שנצלית על הגריל 9 דקות בדיוק, 4.5 דקות מכל צד. לצד הקציצה צריכות להיות שתי פרוסות עגבנייה בעובי סנטימטר במשקל של עשרה גרם כל אחת, חתיכת חסה במשקל תשעה גרם, שלושה עשר גרם של גבינה או בצל מטוגן ועוד שישה גרם קטשופ, שמפוזר באופן שווה.
וזאת כל התורה כולה. אתם לגמרי מוזמנים לנסות את זה בבית.

ההמבורגר המושלם. צילום: סיפור בדקה, מערכת וואלה!
ההמבורגר המושלם/מערכת וואלה!, צילום: סיפור בדקה

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully