וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ארוחות ילדים מוזלות בשרונה

16.8.2015 / 10:56

במתחם שרונה בת"א מגישים עד סוף אוגוסט ארוחת ילדים מוזלות, ברשת בלאק יגישו את ההמבורגר הגדול בארץ ובמסעדת אבו גוש באיירפורט סיטי יציעו חומוס מוזל לטסים או לחוזרים מחו"ל. מה טעים השבוע?

ארוחת ילדים מוזלות בשרונה, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת ילדים בשרונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד סוף אוגוסט יוצעו במתחם שרונה ארוחות ילדים במחיר 29 עד 39 שקלים. מעל לעשר מסעדות במתחם בנו תפריט ארוחות ילדים לכל ימות השבוע, לכל אורך היום. בין המנות במסעדת קמפאי ארוחה של אצבעות עוף בפנקו עם אורז מאודה, נודלס עוף בטריאקי ועוד, במולי בלומס מגישים המבורגר 100 גרם או שניצלונים בתוספת צ'יפס, בפיצה עגבנייה ניתן להזמין שני רבעי פיצה עם תוספות וכוס לימונדה ב-39 שקלים, 110 בורגר מציעים ב-29 שקלים 4 שניצלונים, צ'יפס ושתייה ועוד.

מתחם שרונה, דוד אלעזר 3, ת"א

מנות חדשות בבלאק, רחבי הארץ

בלאק. צילום: יורם אשהיים,
פרס הלוטוס. קינוח טבעוני בבלאק/צילום: יורם אשהיים

רשת ההמבורגרים בלאק מוסיפה לתפריט מנות חדשות, ביניהן המבורגר פרגית, פרחי כרובית, דורום פרגית וכן קינוח בוטנים ושוקולד. בנוסף מציעה הרשת תוספות חדשות של גבינות על ההמבורגר. לטבעונים נוסף המבורגר טבעוני חדש וכן קינוח טבעוני - פרח הלוטוס. בתקופת הקיץ, כמיטב המסורת, מגישים ברשת את ההמבורגר הגדול בישראל במשקל 1.200 ק"ג.

רשת בלאק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

יריד קאנטרי בנולה, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נולה אמריקן בייקרי תערוך ביום חמישי, 20 באוגוסט, אתNola's Fair, החל מהשעה 17:00. היריד בנולה הוא הומאז' ל-country fair המסורתיים שנחגגים בארצות הברית. במהלך האירוע יהפוך המקום למתחם שבו ישובצו דוכנים ברוח החגיגות עם אוכל ירידים מסורתי, משחקי קליעה למטרה, קוקטיילים אלכוהוליים, שתייה קלה וקרה ושלל פעילויות נוספות.

נולה אמריקן בייקרי, דיזנגוף 197, תל אביב, 03-5230527. לא כשר

תפריט ויאטנמי וסאקה בבוקסה, ת"א

בוקסה. טינה דוברובסקי,
דה באן פוגש את בוקסה/טינה דוברובסקי

החל מהשבוע יוגש בבר ההופעות וגלריית האמנות בוקסה, תפריט אוכל ויאטנמי בשת"פ עם מסעדת The Bun, אשר ילווה בתפריט סאקה. בין המנות שיוגשו יהיו סלט וייטנאמי חריף, גיוזה צמחונית, רול וייטנאמי עם שרימפס, באן פורטובלו, באן מתוק עם נוטלה טופי ובננות ועוד. מחירי המנות ינועו בין 20 ל-35 שקלים.

בוקסה, רוטשילד 31, ת"א, 058-5111558. לא כשר

50 אחוז הנחה באבו גוש איירפורט סיטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא טסים בלי חומוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת אבו גוש איריפורט סיטי יוצאת במבצע עד ה-20 לאוגוסט. כל הטסים לחו"ל או השבים אשר יגיעו למסעדה ביום הטיסה ובידיהם הכרטיס, יזכו ל- 50% הנחה לסועד.

אבו גוש, הנגב 5, איירפוקט סיטי, 03-5531733. לא כשר

חגיגה יוונית באורטוריו, זכרון יעקב

מנות במסעדת אורטוריו. צילום: קרבט וייס,
מסעדת אורטוריו/צילום: קרבט וייס

מסעדת אורטוריו במלון אלמא שבזכרון יעקב תערוך ביום שלישי (18 לאוגוסט) שיתוף פעולה עם יקב טוליפ ויקב מאיה. השף אוהד לוי יארח את היינן דוד בר אילן, לערב יווני אשר יתחיל במרפסת המסעדה עם מנות כמו שיפוד ירקות על פחמים עם סרדין טרי ואנשובי, עלה גפן בטמפורה, לצד יינות לבנים וסמוקים וימשיך בלב המסעדה עם מנות של בשרים מקומיים ביניהם: טרטר בקר מצויר על נייר, עלי קרינאין כבושים, רגל עגל די גדולה, שורשים, שומים וסירופ דמי גלאס, לצד יינות אדומים ויסתיים בבקלאווה חמימה, שקדים ותבלינים ויינות מתאימים.

אורטוריו, מלון אלמא, יאיר 1, זכרון יעקב, 04-6300110. כשר

חגיגות סופ"ש בצ'אנגוס, ת"א

צ'אנגוס. אנטולי מיכאלו,
חגיגה מקסיקנית בצ'אנגוס/אנטולי מיכאלו

בצ'אנגוס המקסיקנית יערכו בכל סופ"ש חגיגה הכוללת תפריט קוקטיילים מיוחד, לצד מגוון מנות ספיישל כמו: ברבקואה – בקר בבישול ארוך ברוטב עגבניות, צ'יפוטלה, ולימון, טאקו דה היגאדו – כבד עוף על הפלנצ'ה, בצל מטוגן, מנגו, קרם פרש, וקצת פלפל הבנרו קצוץ, טאקו דה קולה דה ראס – זנב שור בבישול ארוך, מוקפץ עם סלסה עגבניות, שום, ופרוסות חלפיניו. כל המנות מגיעות כשלישיית טאקוס או בבוריטו או בקערה (45-53 שקלים). את כל אלו ילווה דיג'יי ומסיבת רחוב שמחה.

צ'אנגוס, שדרות וושינגטון 25, תל אביב. לא כשר

אלכוהול ב-8 שקלים ברובינשטיין, נתניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת רובינשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת הקצבים רובינשטיין שבנתניה, חוגגת בימים אלו 8 שנות פעילות עם תפריט אלכוהול ב- 8 שקלים בלבד, עד סוף אוגוסט. בין המשקאות: בירה 1/3, כוסות יין, מבעבעים וצ'ייסרים.

רובינשטיין, גיבורי ישראל 17 נתניה, 09-7888838. לא כשר

תפריט גרניטות איטלקיות בארטה, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרניטות בארטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארטה גלידריה איטלקית בנחלת בנימין, מציעה כעת בנוסף למגוון הגלידות, גרניטות איטלקיות. הגרניטות מגיעות במגוון טעמים כמו קפה, לימון, שקדים, תות, אשכוליות, אפרסק ועוד, וכן גרניטות עם אלכוהול – בליני, שוקולד רום, זביון אמרטו, קמפרי תפוזים, שפריץ אלכוהולי, יין מוסקטו ועוד.


ARTE אמנות הגלידה, נחלת בנימין 11 ת"א, 055-9854868. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully