וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האיש שהפך לצמחוני מבלי לדעת

24.8.2015 / 11:35

במשך שבוע שלם האכילה ג'ואן את בעלה הקרניבור בתחליפי בשר צמחוניים מבלי לגלות לו. מסתבר, שלא כל כך פשוט להבחין בהבדל

האתגר הסודי: האיש שהפך לצמחוני מבלי לדעת/מערכת "סיפור בדקה"

אנשים שאוהבים בשר לא מצליחים לדמיין איך ייראו חייהם כצמחונים. ג'ואן גולד, בת 30 מלונדון, החליטה להעמיד את בעלה הקרניבור המושבע במבחן. במשך שבוע היא בישלה לריצ'רד ארוחות צמחוניות בלבד, במסווה של ארוחות בשריות.

הערב הראשון של הניסוי היה יום שני ללא בשר, כך שהוא עבר בשלום עם קנלוני במילוי תרד וריקוטה. למחרת היא הגישה קבבים שעשויים מתחליף עוף, והארוחה הוכתרה כהצלחה. ג'ואן הצליחה לטשטש את הטעם התפל עם מרינדה, ובפיתה שמה הרבה בצל אדום, יוגורט ונענע. אבל היה גם ערב קצת פחות היה גם ערב מוצלח בו הכינה ג'ואן ספגטי בולונז, עם תחליף של בשר טחון. כאן ג'ואן כמעט נכשלה, כיוון שספגטי בולונז הוא אחד המתכונים המוצלחים שלה בד"כ, אותו היא מכינה עם בשר עגל. ריצ'רד אמר שזה נורא ויש לזה טעם של חתולים. היא מיד מיהרה להגיד שהיא ניסתה מתכון חדש ולא תחזור עליו שנית, אבל הוא עדיין לא חשד שמדובר בתחליף.

הערב שבו הכינה המבורגרים צמחוניים עבר בהצלחה גדולה, כשריצ'רד התלהב מהם מאוד. רק בסוף השבוע גילתה לו ג'ואן שהוא אכל במשך שבוע תחליפי בשר. ריצ'רד טען זאת הייתה חוויה מאירת עיניים, ואשתו מצדה סיפרה שחסכה לא מעט כסף בשבוע הזה. אנחנו, לעומת ריצ'רד, היינו מאבדים אמון בקשר אחרי תרגיל כזה.

אתגר הצמחונות הסודי. צילום: סיפור בדקה, מערכת וואלה!
נקניקות צמחוניות שהפילו את ריצ'רד בפח/מערכת וואלה!, צילום: סיפור בדקה

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

  • עוד באותו נושא:
  • צמחונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully