וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הבונבוניירות: הצצה למפעל שוקולד

13.9.2015 / 8:02

אלפי שוקולדים ופרלינים יחודיים וטעימים נארזים במפעל מקס ברנר בימים אלו. הצצה למקום הכי מתוק בארץ לקראת ראש השנה

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

מפעל מקס ברנר שבבית שמש, חוגג בימים אלו 10 שנות פעילות. המפעל מספק פרילינים ושוקולדים ל-60 סניפים של הרשת ברחבי העולם, מה שהופך אותה לרשת ברי השוקולד הנפוצה בעולם. "הייחוד הוא בשמירה על המגע האישי והאיכות הגבוהה בכל פרלין שיוצא מכאן", אומר אמיר דבורה, מנהל מפעל מקס ברנר. "למרות הכמויות הגדולות שמיוצרות כאן, עדיין הלקוח מקבל שוקולד ברמת בוטיק, ללא שום חומרים משמרים ומייצבים, אלא פרלין משוקולד איכותי וחומרי גלם אמיתיים, ללא תחליפים".

מקס ברנר. עידו שחם
בקרוב נהיה פרלינים/עידו שחם

איך מחליטים אילו מוצרים נעשים בעבודת יד ואילו במכונה?

"אנחנו משתדלים במפעל להעביר את רוב הפרלינים בעבודת יד. מה שמכתיב אם מוצר מסויים ייעשה במכונה זה הטעם שאנחנו רוצים לקבל, ובעיקר חומר הגלם".

התקופה של ראש השנה היא אחת התקופות העמוסות ביותר במפעל, לצד פסח, ולנטיין וט"ו באב. כולנו מתארחים, פוגשים משפחה וחברים, ורוצים לפנק את האהובים במשהו מתוק. במקס ברנר הצליחו להפוך את השוקולד ליותר מסתם בונבוניירה, במפעל מתייחסים למארזי השוקולד כמתנה לכל דבר, הפרלינים נארזים במארזים מושקעים, שנקשרים אחד-אחד בסרט, בעבודת יד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מקס ברנר. עידו שחם
למרות הכמויות הגבוהות שומרים על איכות/עידו שחם

"לכל חג יש מארזים חדשים שיוצאים עם מיתוג וצבעים חדשים, וכן טעם מיוחד שיוצא במהדורה מוגבלת", מספרת יערה חלמיש, מנהלת תכנון וקשרי לקוחות במקס ברנר. "בראש השנה הקרוב יוכלו הלקוחות ליהנות מטעם מיוחד של פייבוריט שומשום. בסניפים בחו"ל, שם חוגגים את חג ההודיה יהיו קיובס פקאן עם מלח".

מה לדעתך סוד הקסם של השוקולד שלכם?

"כשאתה מקבל מתנה של מקס ברנר יש את הריגוש והסקרנות של לפתוח, לטעום, לחלוק", מסכמת חלמיש. "חלק מהקסם הוא שלא יכולים לעבוד פה אנשים בלי תשוקה למוצר הזה, הכל כאן נעשה באהבה גדולה".

מקס ברנר. אלירן ניסן, מערכת וואלה! NEWS
יש ריגוש בקבלת מתנה של מקס ברנר/מערכת וואלה! NEWS, אלירן ניסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully