וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 מיליון איש כבר ראו את טריק קילוף האבטיח שכבש את העולם

8.9.2015 / 12:32

אחרי שהטריף את הרשת עם סרטון האבטיח המקיא שלו - עכשיו קוסם האבטיחים חוזר בטריק חדש שצפוי גם הוא להמם אתכם: כך תקלפו את האבטיח ותשאירו אותו שלם

YOUTUBE

אין כמו אבטיח טוב וקר כדי להעביר את ימי הקיץ הלוהטים האלו. מארק רובר, גם הוא חובב אבטיחים מושבע, פרסם לפני כשנתיים בעמוד היוטיוב שלו ("יצירתיות, עיצוב, מדע") סרטון שכבש את הרשת בו הוא מציג שיטה מקורית להכנת שייק אבטיחים - ולאור ההצלחה הוא עלה על טריק נוסף ומפתיע לא פחות, בו הוא מפריד בדיוק מושלם בין החלק האדום של האבטיח לחלק הירוק שלו (הקליפה) – וגם הפעם הצליח בשבוע אחד בלבד לצבור כבר יותר מ-20 מיליון צפיות לסרטון שלו. בקטע הוא גם מציג מדריך קצר של "איך עושים את זה בפחות מ-20 דקות" – כך שאם תהיו קשובים – תוכלו גם אתם להפתיע את החברים שלכם במסיבה הקרובה.

טריק לקילוף אבטיח. יוטיוב, צילום מסך
איך הוא עושה את זה?/צילום מסך, יוטיוב

אולם, מצפייה בסרטון נראה שזה לא כזה קל כמו שמארק מבטיח לנו. בהתחלה, כשהוא מדגים את הטכניקה שלו לקבוצה של ילדים - הוא מתקבל בתגובות נלהבות ומבטיח להם שגם הם יוכלו ללמוד איך מבצעים את הטריק הזה אם יצפו בסרטון המלא. אולם, מעורבות הסכין החד בשלבי ההכנה שוללת מיידית שימוש של ילדים בו.

כבר בהתחלה חושף מארק שבשביל הטריק אנחנו זקוקים ל-2 אבטיחים זהים בגודלם ובצורתם. לכו עכשיו תמצאו כאלה. אחר כך, יהיה עליכם לחתוך בזהירות את הקליפה של אחד האבטיחים - מבלי לפגוע בחלק הבשרני של הפרי - שזו בפני עצמה משימה לא פשוטה בכלל. אחר כך יהיה עליכם לקחת סקוץ' ברייט ולשפשף את האבטיח עד שיהפוך לדמוי ביצה ורודה וגדולה.

עוד באותו נושא

צפו: כך תקררו את המשקה שלכם בתוך שניות

לכתבה המלאה
טריק לקילוף אבטיח. יוטיוב, צילום מסך
לא כזה פשוט מתברר/צילום מסך, יוטיוב

אם עד כה לא התייאשתם, החלק השני של הטריק בוודאי יעשה את העבודה: קחו את האבטיח השני, חצו אותו לשניים והוציאו ממנו את כל החלק הבשרני כך שתשאר רק הקליפה הירוקה שלו. עכשיו בעצם קיבלתם אבטיח אחד שמופרד לגמרי מהקליפה שלו ואבטיח אחד שהוא רק הקליפה שלו. הכניסו האחד אל תוך השני - והטריק מוכן לפעולה. אנחנו נסתפק בלראות אותו עושה את זה ונמשיך לאכול את האבטיח שלנו כמו חוליגנים - אבל עם בולגרית.

טריק לקילוף אבטיח. יוטיוב, צילום מסך
עובד על אבטיחים מכל הצורות והגדלים/צילום מסך, יוטיוב

וזה הטריק הקודם שלו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully