וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם מטאבון העצים: פיצריה חדשה בצפון תל אביב

29.9.2015 / 14:24

צביקי עשת, יחד עם שף הקבוצה אליאב גולדברג, פותח פיצרייה חדשה במתחם באיזורי חן הכולל כבר שלוש מסעדות שלו: גרינברג ביסטרו, גרקו וג'לטרייה.

פיצריית פיצה. צילום: בועז לביא, מערכת וואלה! NEWS
טאבון עצים מיובא מאיטליה. הפיצה בגרינברג/מערכת וואלה! NEWS, צילום: בועז לביא

כאשר צביקי עשת פתח את ביסטרו גרינברג ולאחר מכן גם את המסעדה היוונית גרקו בשכונת אזורי חן, היו לא מעט שתהו עד כמה ניתן להצליח מחוץ למרכז תל אביב. היום, כשנתיים לאחר מכן בהן הוא הספיק גם לפתוח שם את הג'לטרייה, עשת משיק באותו מתחם גם פיצרייה חדשה תחת השם Pizza.

האם יש מקום לעוד מסעדה באותו רדיוס, ואפילו בכלל בצפון תל אביב?

"קודם כל, זו לא מסעדה. זו פיצרייה קלאסית. יש מקומות ישיבה רק בחוץ ואפשר גם לקחת הביתה או לעשות פיקניק בפארק ליד עם יין טוב או קמפרי. שנית, אנחנו משרתים את הקהל כמתחם של אוכל שתמיד מחדש ותמיד קורה בו משהו. כאמור, זו לא עוד מסעדה, אלא עוד אפשרות לאוכל במתחם, והפיצרייה משתלבת נהדר עם המסעדות האחרות שלנו. בכלל, הרעיון בא כמענה לדרישת הלקוחות שלנו שכל הזמן שאלו אותנו מתי נעשה להם פיצה."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת גרקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"פיצה" היא לא רק פיצרייה, אלא גם על פי הגדרתה בית מאפה איטלקי, ומי שמוביל את המטבח הוא שף הקבוצה אליאב גולדברג (קופי בר, גופרמן, ספגטים). תפריט הפיצות מגוון, והתוספות שעליהן הן בהשראת המחוזות השונים של איטליה, מסיציליה בדרום ועד בולוניה בצפון. למשל, פיצה עמנואל עם נקניק מורטדלה, גבינת גורגונזולה, מוצרלה, פרמזן, פטרוזיליה וביצה (78 שקלים), פיצה מאריה עם רוטב עגבניות, פרמזן, מוצרלה טרייה, חציל קלוי, בזיליקום ושמן זית (66 שקלים) או פיצה פביאנה עם עם קרם תירס טרי, תירס קלוי, כמהין וגבינת פטה (64 שקלים). ויטרינת המאפים כוללת בין השאר את הקלאסיקות המוכרות כמו קלצונה, פוקאצ'ות ופניני, אבל גם מאפים מסקרנים כמו בוקנציני, סלטינבוק או קזטייל במילויים שונים (8-36 שקלים).

מה הבשורה הייחודית שלכם לעומת שלל הפיצריות שכבר פועלות בעיר?

"אני לא חושב שצריך לחדש. צריך לעשות את הדברים טוב ואמיתי. אנחנו מציעים פיצה אותנטית בטאבון עצים שנבנה באיטליה ויובא לארץ ומשתמשים בקמח איטלקי ובמוצרלה איכותית. אנחנו עושים פיצה בצורה המסורתית עם הכי הרבה אהבה שיש."

יש תוכניות להתרחב למרכז תל אביב או שאתם נשארים בפינה שלכם?

"לא, אין תוכניות כאלה. אנחנו אוהבים את הקהל שלנו, ומתמקדים בו. טוב לנו פה".

פיצה, גרינברג 25, תל אביב. 03-7444022. שעות פעילות: 16:00-23:00 (במהלך סוכות), 12:00-00:00 (שאר ימות השנה). לא כשר.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
פיצה. בלנדר,
פיצה/בלנדר
פיצה. בלנדר,
מאפים איטלקיים במילויי שונים/בלנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully