וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייק הלחם שהכעיס את גולשי פייסבוק

11.10.2015 / 13:13

מסעדת זכאים הטבעונית הודיעה בגאווה בחשבון הפייסבוק שלה בסוף השבוע האחרון, על מנה חדשה ומטריפה- סטייק לחם חם על איולי שום וחסה ערבית. הגולשים התקשו להישאר אדישים לתיאור הזה

מסעדת זכאים מכריזה על "סטייק לחם"/וואלה! NEWS

מסעדת זכאים הטבעונית הודיעה חגיגית בחשבון הפייסבוק שלה בסוף השבוע האחרון, על מנה חדשה ומטריפה, להגדרתם, שבדיוק יצאה מהתנור - סטייק לחם חם על איולי שום עם לימון ולב חצוי של חסה ערבית. הגולשים התקשו להישאר אדישים לעובדה שמדובר בסך הכל בלחם צלוי בתנור שזכה משום מה לכינוי סטייק, והשאירו בפוסט שלל תגובות משעשעות, בהן הציעו מנות כמו טרטר פילה לחם אחיד על מצע קציפת קטשופ, נקניקיית לחם עם שומשום מונחת על שיש לבן, מאפה במילוי בשר לחם, פיתה על הגז ועוד.

אנחנו תוהים למה מסעדה שכל כך גאה בהיותה טבעונית נאלצת להשתמש בכלל במילה סטייק המזוהה עם בשר, ולצערנו במקרים רבים גם מתמחרים את המנות הטבעוניות הללו במחירים לא הגיוניים, מאחוריהם מסתתרת לעיתים פשוט פרוסת לחם ברוטב איולי.

הפוסט ששעשע את הגולשים

סטייק לחם במסעדת זכאים. Facebook, צילום מסך
סטייק לחם במסעדת זכאים/צילום מסך, Facebook

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • זכאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully