וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדש של אדי מזרחי: בר האוכל מונו בת"א

12.10.2015 / 7:32

בשוק הצפון שיפתח בקרוב בשכונת רמת החייל בתל אביב, יפתח גם מקום חדש לאדי מזרחי, אקס מאסטר שף. בתכנון: אוכל ים תיכוני-בלקני במחירים נגישים ואווירה שמחה

יח"צ - חד פעמי

פלייר: מתכון לחלה של אדי מזרחי

אינפלציית שווקי האוכל הביאה עמה שגשוג לז'אנר אוכל אהוב במיוחד – גורמה במחירים נגישים, שעדיין לא נראה מספיק במחוזותינו. בדומה להירו, הראמן של אהרוני, או לדוכן של שגב בשוק שרונה מרקט, יקומו לא מעט דוכנים כאלו גם בשוק רמת החייל העתידי, הלא הוא שוק צפון. המתחם צפוי להיפתח לקראת סוף נובמבר, כאשר מאחוריו היזמים מיכל אנסקי והאדריכל רועי חמד, יחד עם קבוצת ההשקעות והיזמות רוביקון ביזנס גרופ. הוא יכלול מקומות של יובל בן נריה מטאיזו, דייויד פרנקל מפרונטו, יהלומה מביסטרון לוינסקי ועוד. כעת, הודיע גם אדי מזרחי על פתיחתה של מסעדה חדשה בשם מונו, שתתמחה באוכל ים תיכוני בדגש על יווני.

מנות במסעדת מונו. אדי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
מנות בסגנון בלקני. קבב ביתי/מערכת וואלה! NEWS, אדי מזרחי

בשנים האחרונות מאז השתתף בשנת 2010 במאסטר שף, משמש מזרחי בעיקר כיועץ קולינרי, ומדי פעם אף נכנס בעצמו למטבח במקומות שונים, בהם ביסטרו גופרמן ברישפון, וכשף פרטי. כעת הוא מגשים את חלומו, ופותח בייבי משלו. "מונו זה חלום שיושב אצלי כבר הרבה זמן. כבר כמה שנים אני מתבשל עם עצמי בדרך לצעד הזה", הוא אומר ומדגיש כי לא רצה לפתוח מסעדה רצינית ומעונבת. "רציתי משהו בין מסעדה לדוכן, וחיכיתי לפלטפורמה הנכונה, ככה שגם הסביבה תהיה אותנטית. השוק מבחינתי הוא המקום הכי טבעי לבר אוכל כזה. אחרי ששמעתי את התכניות וראיתי את המקום, הגודל, המגוון והסביבה - לא הייתי צריך להתלבט הרבה".

מנות במסעדת מונו. אדי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
אדי מזרחי/מערכת וואלה! NEWS, אדי מזרחי

בתפריט יהיו מנות בסגנון ים תיכוני-בלקני והרבה השפעות מילדותו של מזרחי (51) בדרום תל אביב. "אני מביא לפה זכרונות ילדות מאיזור לוינסקי, פלורנטין ויפו. זה מסכם עבורי את כל השנים שהסתובבתי בעולם דווקא במסגרת עבודתי בתחום הטקסטיל, בתקופה בה עבדתי המון עם השוק הטורקי והיווני", הוא אומר. "יהיה מאוד צבעוני וססגוני, כמו בר שאליו חברים מגיעים להתארח עם כוסית וג'ארות של זיתים מיוון וחמוצים ביתיים. אני רוצה שזה יהיה מקום חם, חופשי ולא פורמלי".

תפריט הצהריים יוקדש יותר לקהל עובדי ההיי טק ברמת החייל, ובו יהיו סלט יווני, וריאציה של מזרחי על סביח, סופלאקי יווני וקבב. חלק מהמנות יוגשו בתוך פיתה ביתית שתאפה בתנור שהוזמן לצורך העניין מיוון. בערב מזרחי ישנה כיוון ויגיש ארוחה בסגנון פותחים שולחן עם 10 סוגי מאזטים כמו עלי גפן, איקרא או וריאציות של חצילים ועיקריות כמו קבב וגירוס או לחמא בעג'ון טורקי. יהיו גם ספיישלים מתחלפים כמו מאפה פילו עם צזיקי. לצד המנות יהיה גם מבחר אוזו בטעמים וקינוחים כמו מלבי אותנטי.

ומה מבחינת המחירים?

"אני לא רוצה לקרוא לזה זול, אבל הכיוון הוא עממיקו", אומר מזרחי, ומוסיף כי פיתה תעלה בין 22-27 ש"ח, פלטות מאזטים סביב ה-30 שקלים ויהיה גם דיל צהריים שיכלול עיקרית, תוספת ושתייה. "חשוב לי שהמקום יהיה זמין לכולם, ושיוכלו לאכול אצלי בלי לחשוב פעמיים".

מונו. שוק צפון ברמת החייל, פינת ראול ולנברג והנחושת. צפוי להיפתח בסוף נובמבר - תחילת דצמבר. ימי פעילות: א'-שבת, שעות מדויקות יימסרו בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully