וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: אוכלים בוריטו ומקבלים מסעדה במתנה

14.10.2015 / 11:40

דון צ'ינגון, טאקרייה בברוקלין, החליטה לפנק את מי שיצליח לסיים את הבוריטו האימתני שלה, ביותר מסתם עוד ציון לשבח על הקיר. הגרגרן יהפוך להיות לא פחות מאחד מבעלי המסעדה

מערכת וואלה!

בדרך כלל, באתגרי האוכל שעורכות מזללות, הפרס שמוענק למי שמצליח לעמוד באתגר הוא הארוחה עצמה, ותהילה מפוקפקת. אבל אם אתם מחפשים מסעדה שמציעה תגמול אמיתי על אכילה מרובה, נראה שנמצא המקום עבורכם. דון צ'ינגון, טאקרייה בברוקלין, החליטה לפנק את מי שיצליח לסיים את הבוריטו האימתני שלה, ביותר מסתם עוד ציון לשבח על הקיר. הגרגרן יהפוך להיות לא פחות מאחד מבעלי המסעדה! הבוריטו, לא נשקר, די מפחיד. משקלו 30 פאונד, שזה קצת יותר משלושה עשר וחצי קילו, והוא ממולא בעוף, סטייק, צ'וריסו, בשר חזיר בבישול ארוך, גבינה, אורז, שעועית שחורה ורוטב. מי שיצליח לסיים אותו אמנם יזכה לעשרה אחוזים מבעלות המסעדה, רק שרגע לפני ההתמודדות הוא או היא יצטרכו לחתום על מסמך שפוטר את המסעדה מאחריות במקרה של מחלה או מוות כתוצאה מאכילת המנה. נשמע מפתה, לא?

אתגר הבוריטו. סיפור בדקה, מערכת וואלה!
קטן עלינו/מערכת וואלה!, סיפור בדקה

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • בוריטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully