וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בראשון לציון: היווניה

14.10.2015 / 14:32

אוכל יווני, אווירה שמחה ואוזו שזורם כמו מים - תכירו את היווניה, המסעדה שמביאה את טעמי חופשת הקיץ היוונית לראשון לציון

היווניה. דביר להר,
הכירו את היווניה/דביר להר

אחרי החגים כבר כאן ויש שתי אפשרויות. או שנסעתם במהלך הקיץ האחרון ליוון, או שפנטזתם על נסיעה שלא יצאה לפועל. לאלו שנסעו ומתגעגעים ולאלו שנשארו בארץ - נמצא הפיתרון. חמארה יוונית חדשה שנפתחה בראשון לציון, תספק את הטברנה המיוחלת. היווניה, זהו שמה, מציעה תפריט ים תיכוני עשיר, כשברקע טברנה מלאת שמחת חיים עם מוזיקה יוונית, טורקית, ערבית ובלקנית.

מאחורי היווניה עומדת קבוצת שותפים - דודי סקא, רן ברדה ודור זומר. "אנחנו כבר 12 שנה בתחום חיי הלילה", מספר סקא, אחד הבעלים. ברשות הקבוצה היה בעבר מועדון הפלורה ברחובות, וכיום ברשותם המועדון ויצמן 22 בנס ציונה ורנטו בראשל"צ. "החלטנו שהגיע הזמן מבחינתנו לשלב את עולם הלילה בצורה חזקה יותר עם אוכל" הוא מסביר. "אוכל הפך להיות חווית בילוי לכל דבר. רצינו להעלות רמה את עניין האוכל - אוכל טרי ים תיכוני, לשלב אותו עם אלכוהול איכותי ומוזיקה שאנחנו מתחברים אליה".

היווניה. דביר להר,
יוון זה כאן/דביר להר

בתפריט של היווניה תמצאו מנות ראשונות כמו בורקס פולנטה מפולנטה טרייה, ביצה עלומה גרידת עגבניות וחריף (32 שקלים), עלי גפן ממולאים באורז עגול גרידת עגבניות ותמרינדי (32 שקלים), דגי רשת מטוגנים, בקמח דורום בליווי סלסה שרופה וקרם פרש (48 שקלים) ועוד. בין המנות העיקריות תוכלו לדוג גירוס - נתחי עגל וכבש על פיתה יוונית שטוחה עם בצל פרוס דק, ירקות שורש בטאבון ויוגורט מעל (48 שקלים), מוסקה - שכבות של תפו"א , חציל, עגבנייה, בשר טחון ורוטב בשמל (52 שקלים), מיקס פירות ים, ברוטב ליים אוזו ועשבי תיבול (64 שקלים) ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
היווניה. דביר להר,
חם מהטאבון/דביר להר

מדי שישי בצהריים מקבלים את השבת ביווניה, כשהרחוב כולו לובש אווירה יוונית שמחה עם נגנים, אוזו וכפיים. במקום גם מתקיים ליין שף אורח אחת לחודשיים, יגיעו שפים שונים להתארח במטבח ויציעו ארוחת טעימות מיוחדת.

היווניה, רוטשילד 67 ראשל"צ, 03-5170406. שעות פעילות: ראשון - שישי: 12:00 - אחרון הלקוחות, שבת: 19:00 - אחרון הלקוחות. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • היווניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully