וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסועדים קבעו: אלו הן עשר המסעדות הטובות בעולם

19.10.2015 / 12:26

בניגוד לרשימות אליטיסטיות מפונפנות, פרסם השבוע אתר טריפאדווייזר את המסעדות הטובות בעולם כפי שבחרו הגולשים שלו. התוצאה שונה לחלוטין מהרשימות המוכרות

מערכת וואלה!

אתר טריפ אדוויזור פרסמם בסוף השבוע את רשימת עשר המסעדות הטובות בעולם. הרשימה החדשה שונה לחלוטין מרשימות אחרות שמתפרסמות בעולם, במגזינים נחשבים או במדריכי מישלן. הסיבה בניגוד לדירוגים אחרים, המתבססים על ציונים אובייקטיביים של מביני דבר ועשויים להיות מנותקים מרחשי ליבם של אנשים "אמיתיים", הרשימה של טריפ אדוויזור מבוססת על חוות דעת וציונים של מיליוני מטיילים מרחבי העולם. רוב המסעדות המנצחות הרשימה נמצאות באירופה, כשאת המקום הראשון קטפה מסעדה מספרד, מסעדת Martin Berasategui שממוקמת באיזור לאזארטה בחבל הבאסקים, ספרד ומתמחה באוכל ספרדי. למקום השני הגיעה מסעדת יורופיאה בקוויבק, קנדה, המגישה אוכל צרפתי ולשלישי, Maison Lameloise, מסעדה מצרפת. אבל יש שם מסעדות מאמריקה, אסיה, אפריקה ואוסטרליה.

המסעדות הטובות בעולם. סיפור בדקה, מערכת וואלה!
קינוח במסעדה השנייה הטובה בעולם, על פי המדרגים/מערכת וואלה!, סיפור בדקה

התמונות שהתפרסמו מהמסעדות המובילות בהחלט נראות מגרות וכנראה היו מביאות לכם לא מעט לייקים באינסטגרם. אנחנו נמשיך להמתין שמסעדה ישראלית תתברג בעשיריה הראשונה. אם בכדורגל אין לנו סיכוי, לפחות באוכל אנחנו יודעים שיש לנו מה להציע.

לרשימת המסעדות המלאה

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
המסעדות הטובות בעולם. סיפור בדקה, מערכת וואלה!
מנה במסעדה בלונדון, שהגיעה למקום התשיעי/מערכת וואלה!, סיפור בדקה

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully