וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז איפה מגישים את הסטייק הטוב בעולם?

20.10.2015 / 12:26

יותר מ-70 נתחי בשר ממדינות שונות התחרו ביניהן בתחרות רשמית על התואר הסטייק הטוב בעולם. המנצחת המפתיעה של אתגר הבשר הייתה דווקא אוסטרליה

האם זהו הסטייק הטוב ביותר בעולם?/צילום: סיפור בדקה

מדינות שטוענות שהסטייק שלהן הוא הטוב ביותר, מוזמנות לזוז מהדרך. בתחרות רשמית שנערכה בסוף השבוע הוכרע שסטייק הטוב בעולם מוגש באוסטרליה. אתגר הסטייק העולמי נערך בלונדון, כשעל התואר התחרו יותר מ-70 חתיכות בשר איכותיות מעשר מדינות שונות, ביניהן יפן, אנגליה וגרמניה. פאנל השופטים, שהורכב משפים ואנשי תעשיית המזון, בחר בסטייק המוצלח ביותר אחרי אכילה של אומצות רבות מסוגים של בשר ודרגות קושי שונות. לבסוף, כאמור, זכתה מסעדה מאוסטרליה, עם סטייק וואגיו, זן הבשר שנחשב כיום לאיכותי ביותר בעולם. ארבעה סטייקים אוסטרליים אחרים היו בין אחד עשר המקומות הראשונים, יותר מכל מדינה אחרת בעולם. זה אומר הרבה מאוד על איכות הבשר באוסטרליה, ולנו, נותן עוד סיבה לרצות לטוס לשם.

טי בון. ShutterStock
יאללה לאוסטרליה/ShutterStock

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • סטייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully