וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד ויוסף סטריט פוד נפתחה ברמת גן

26.10.2015 / 14:11

אחרי מסעדת שף נוצצת במרכז תל אביב, פתחו צמד השפים דוד אלמקייס ויוסי שטרית מסעדת אוכל רחוב ביתית בבמתחם הבורסה ברמת גן. בהמשך - מתוכננות מסעדות נוספות בז'אנר

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

מזג האוויר החורפי מגביר את החיפוש התמידי של כולנו אחר אוכל של בית, כזה שאוכלים אצל אמא או סבתא, וביום סגרירי כל מה שבא לנו לעשות הוא להתנחם עם אוכל חם. צמד השפים דודו אלמקייס ויוסי שטרית, המוכרים כדוד ויוסף - מהמסעדה בניצוחם ברחוב מונטיפיורי בת"א, זיהו את הצורך הזה והחליטו לפתוח מסעדה נוספת - דוד ויוסף סטריט פוד, מקום של אוכל רחוב, שעונה בדיוק על הצורך הזה. המיקום - מתחם הבורסה ברמת גן, אשר מלא מדי צהריים באנשים עובדים ורעבים.

דוד ויוסף סטריט פוד. עידו שחם
אוכל צוות זה הדבר הכי טעים/עידו שחם

"תמיד כשאנחנו מכינים ארוחות צוות זה יוצא בסוף האוכל הכי טעים", מספר שטרית, "אז פתחנו מקום שהקהל הרחב יוכל ליהנות מהאוכל הזה". למרות התדמית של אוכל רחוב כאוכל זול, מבקשים השניים להבהיר כי מדובר בפרודוקטים ברמה גבוהה, עם הקפדה על הפרטים הקטנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דוד ויוסף סטריט פוד. נמרוד סונדרס,
אוכל של בית/נמרוד סונדרס

דוד ויוסף סטריט פוד מציעה מדי יום תפריט ביתי רחב המבוסס על מנות ובישולים מהמטבח שהשניים גדלו עליו. התפריט כולל מנות שונות בפיתה, תבשילים ביתיים בצלחת, סלטים ותוספות. בין המנות המוגשות בפיתה מעורב דוד ויוסף (44 שקלים), קבב עיראקי (44 שקלים), שווארמה הודו מונטיפיורי סטייל (44 שקלים), עארוק של סבתא אוולין (38 שקלים), עוף בתנור, עגבניות תפו"א פפריקה וסילאן - הכל מפורק בפיתה (44 שקלים ועוד).

בצלחת תמצאו מנות כמו טבחה שעועית לבנה ובשר (48 שקלים), קציצות ברוטב אדום ותפוחי אדמה (48 שקלים), קציצות פרגית זהובות שזיפים שחורים וזעפרן (52 שקלים), כרוב, פלפל ובצל ממולאים אורז בסמטי, עשבים ותבלינים (48 שקלים) ועוד.

דוד ויוסף סטריט פוד. נמרוד סונדרס,
אוכל רחוב אבל מחומרי גלם/נמרוד סונדרס

בחודש הראשון לפתיחה, המקום יהיה פתוח בשעות הצהריים החל מהשעה 12:00. בהמשך, המקום יפתח גם בשעות הערב, האווירה במקום תשתנה ותהפוך קלילה יותר ובמסעדה יציעו תפריט משקאות שיכלול יינות ישראלים וקוקטיילים לצד מאזטים מגוונים כמו טרטר חצילים, כבד קצוץ, סלט כרובית ועוד. בימי שישי ניתן יהיה לקחת אוכל, סלטים שונים ובישולים ביתיים הביתה.

לסיכום, אומרים השניים שמבחינתם מדובר ביריית פתיחה בתחם אוכל הרחוב ושהם מתכננים לפתוח מסעדות נוספות בסגנון במקומות שונים בארץ.


דוד ויוסף streetfood, היצירה 26 רמת גן, 03-5515777. אין תעודת כשרות - האוכל כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully