וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות מיליוני צפיות למתכון של אורז האוראו שכבש את הרשת

3.11.2015 / 9:40

העוגיות האהובות חגגו את יום הולדתן ה-100 בחודש שעבר, מאורע שהוליד מתכון יפני-אמריקאי שנע בין גאוני לדוחה במיוחד. אתם מוזמנים לנסות בעצמכם

buzzfeed

מזל טוב! עוגיות הסנדביץ' האהובות אוראו חגגו את יום הולדתן ה-100. הגיל העגול גרם לרשת להיות מוצפת במתכונים שונים ומשונים שכוללים את החטיף הפופולארי. מתכון אחד שבלט מעל כולם הוא שילוב של יפן וארצות הברית: אורז אוראו. באתר Buzzfeed החליטו לנסות להכין בעצמם את המתכון והסרטון שלהם צבר מעל ל-53 מיליון צפיות בפייסבוק בשבוע ושותף מעל לחצי מיליון פעמים.

אז אורז ואוראו משלסתים בטעמים? אנחנו לא בטוחים, אבל כדי לנסות להכין את הפלא הקולינרי הזה תצטרכו להיות בעלים גאים של מכשיר חשמלי מיוחד לבישול אורז (ככה זה במתכון המקורי, אבל אנחנו מניחים שגם בישול רגיל על הכיריים יעבוד). מכניסים לתוכו אורז, עוגיות אוראו וחלב, והחום גורם לעוגיות להתמוסס ולהפוך לעיסה חומר ומתוקה במיוחד. המראה רחוק מלהיות מגרה, אולם טועמים ברחבי העולם דיווחו שמדובר בהצלחה מסחררת. אנחנו נמשיך לנשנש את העוגיות שלנו עם כוס חלב.

הוראות הכנה

מרכיבים
שתי כוסות אורז לא מבושל
54 עוגיות אוראו
חלב בכמות מספקת לכיסוי האורז + 50 מ"ל נוספים

הוראות הכנה
שמים את האורז בכלי הבישול ושוטפים אותו היטב במים
מוסיפים חלב עד לכיסוי מלא של האורז
מניחים בסיר בדיוק 54 עוגיות אוראו (לטענת יוצרי המתכון זו הכמות המדויקת שיש לשים, כיוון שיותר מזה יהפוך את האורז ליבש ופחות מזה יניב אורז רטוב).
מוסיפים מעל עוד 50 מ"ל חלב.
מפעילים את סיר הבישול. ומחכים...

לאחר כ-40 דקות בישול פותחים את הסיר ומערבבים היטב.

בתיאבון

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully