וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כניסה לחתולים: מאפיית גורמה לכלבים בלבד

4.11.2015 / 13:24

במבט ראשון, המאפייה אפופת הריחות המשכרים תיראה לכם רגילה לחלוטין. אבל כשמתבוננים מקרוב מבינים שמדובר במאפייה לכלבים בלבד

סיפור בדקה

במבט ראשון, המאפייה הזאת תיראה לכם רגילה לחלוטין, עם ריחות משכרים שעוטפים את הלקוחות ברגע שהם נכנסים. אבל כשתסתכלו קצת יותר מקרוב תבינו – מדובר במאפייה לכלבים בלבד. בעלת המאפייה המיוחדת "פאזי דוג" בצפון בריטניה היא לו רודנקובה, בת ה-44. היא הקימה אותה כאשר הבינה שליליה, הרועה הגרמנית שלה, לא אוהבת ממתקים לעיסים שנעשים בייצור המוני. היא התחילה לנסות מתכונים משלה כדי לספק את לילה, ולא עבר זמן רב עד שהבינה שיש ביקוש לפינוקי הגורמה שלה. העוגיות והעוגות שהיא אופה מגיעות בצורות שונות, בהן גולגולות, כוכבים, לבבות ועצמות, והן מגיעות בטעמי דגים או בקר. יש גם דברי מתיקה, כולם עשויים מחומרים טבעיים כמו נענע ודבש, ללא סוכר. נראה לנו שהיום בו יפתחו מסעדת גורמה לכלבים, לא רחוק בכלל.

מאפיית לכלבים. מערכת וואלה!
מאפיית לכלבים/מערכת וואלה!

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully