וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בפלא: ככה מכינים מוס שוקולד - בעזרת שני מרכיבים בלבד

10.11.2015 / 10:05

לא פחות ממדהים: בלוגרית אוסטרלית העלתה סרטון לרשת שבו היא מדגימה איך להכין את הקינוח הנחשק בעזרת מים ושוקולד בלבד. מאות אלפי אנשים כבר צפו בסרטון, שמסעיר את הרשת בימים האחרונים

Ann Reardon, How to cook that

מכירים את זה שבא לכם משהו מתוק? לא שוקולד או סתם סוכריה, אלא קינוח אמיתי. מוס שוקולד למשל. מכירים את זה שאין לכם ממש כוח או מרכיבים להכין קינוח אמיתי? בוודאי שכן. כאן נכנסת לתמונה אן רירדון, בלוגרית אוסטרלית שהעלתה ליוטיוב סרטון שמסעיר את הרשת בימים האחרונים.

רירדון מדגימה בסרטון איך מכינים מוס שוקולד, אחד הקינוחים האהובים והמוכרים שקיימים, בעזרת שני מרכיבים בלבד - מים ושוקולד.

כל מה שדרוש הוא שוקולד (ניתן להשתמש רק בסוג אחד, אבל היא השתמשה בשוקולד לבן, חלב ומריר) וכוס מים. ראשית, מחלקים את השוקולד לשלוש קערות. לאחר מכן מוסיפים רבע כוס מים לכל אחת מהקערות שבהן נמצא השוקולד. שמים במיקרוגל במשך 30 שניות ומוציאים. מערבבים מעט ומכניסים שוב למיקרוגל, הפעם ל-20 שניות. לאחר מכן שופכים את התוצר לשלוש שקיות אטומות לאויר (זיפלוק), אותן מכניסים למקפיא למשך כשעה.

בחלוף שעה היא הוציאה את השקיות, ערבבה את החומר שנוצר בעזרת מיקסר חשמלי במהירות גבוהה והוסיפה מעט מים קרים. ערבוב קטן נוסף, עוד מספר דקות במקרר וזהו - יש לכם מוס שוקולד נהדר. שיהיה בתיאבון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך זה נראה בסוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתכון להכנת מוס שוקולד בשני מרכיבים

חומרים עבור מוס שוקולד מריר:
180 גרם שוקולד מריר
60 מ"ל מים (רבע כוס מים)
70 מ"ל מים קרים מהמקרר

חומרים עבור מוס שוקולד חלב:
180 גרם שוקולד חלב
60 מ"ל מים (רבע כוס מים)
60 מ"ל מים קרים מהמקרר

חומרים עבור מוס שוקולד לבן:
180 גרם שוקולד לבן
60 מ"ל מים (רבע כוס מים)
40 מ"ל מים קרים מהמקרר

עוד באותו נושא

האנשים שאחראים ל"הלו קיטי" מציגים קינוח שיגרום לכם להפסיק לאכול

לכתבה המלאה

אופן ההכנה

1. מניחים את אחד השוקולדים שבחרתם בקערה ושופכים אליה 60 מ"ל מים. את הקערה מחממים במיקרוגל למשך 30 שניות ומערבבים היטב. מחממים שוב למשך 20 שניות ומערבבים היטב. אם השוקולד עדיין לא נמס לגמרי, יש לחמם ל-10 שניות נוספות.

2. מכניסים את התערובת לשקית ניילון, אוטמים אותה ומשטיחים את התערובת. מניחים את השקית במקפיא לשעה אחת. שיטוח התערובת בשקית עוזר לתערובת להתקרר מהר יותר.

3. מקציפים את התערובת הקרה של השוקולד במהירות גבוהה בעזרת מערבל חשמלי עד שהיא תהיה חלקה וחיוורת. מוסיפים מעט מהמים הקרים בכל פעם.

4. יוצקים את התערובת לכוס, מכניסים למקרר ל-30 דקות נוספות (לכל הפחות) ומגישים לשולחן.

בתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully