וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מדוע המתכון הפשוט הזה הצליח להרגיז את הבריטים?

5.11.2015 / 12:27

כוהנת הבישול של בריטניה, נייג'לה לוסון, חזרה למסך בתכנית בישול חדשה שמבטיחה לצופה "חוויית בישול שמשתווה לחוויית הטעם". אולם, אחד המתכונים ששיתפה בפרק הבכורה הצליח להרגיז את הצופים ולהביא לשלל תגובות חריפות בטוויטר. מה תגידו על זה?

איך להכין טוסט עם ממרח אבוקדו?/BBC

מחברת ספרי הבישול המצליחה, נייג'לה לוסון, חזרה למסך הטלוויזיה הבריטי עם תכנית בישול חדשה בשם "פשוט נייג'לה" - שפרק הבכורה שלה שודר בשני האחרון בערוץ BBC2. אחרי שפיזרה מספר קלישאות על אוכל, בישול וההנאה שביניהם - והעלתה את רמת הציפייה של הצופים לקראת המתכונים החדשים שלה - היא שלפה אבוקדו ולימדה את הצופים איך להכין טוסט אבוקדו פשוט.

במקום להציג את כישוריה הקולינריים, לוסון בת ה-55, שיתפה את הצופים במתכון פשוט לאבוקדו על צנים. בתוכנית נראית לוסון כשהיא מועכת במזלג את תוכן האבוקדו - לו הוסיפה שמיר, מלח, לימון וחתיכות צ'ילי יבש - ואת העיסה שהתקבלה מורחת על הלחם. לסיום המתכון "המסובך", היא הוסיפה מעט צנוניות. "אני מודעת לכך שטוסט אבוקדו הוא אינו מתכון", היא אמרה, "אבל זה חלק ממרקם החיים שלי. אני יכולה לאכול אותו בכל שעה ביום".

מתכון לטוסט אבוקדו. BBC, צילום מסך
עבדה על זה שעות. נייג'לה לוסון במתכון לצנים עם אבוקדו/צילום מסך, BBC

צופי התכנית לא היו שותפים לתחושת ההתלהבות של לוסון וטענו שהיא מזלזלת באינטיליגנציה של הצופים. "נייג'לה חזרה לטלוויזיה הערב עם מתכון ל... טוסט אבוקדו. בשבוע הבא היא תלמד אותנו להכין כוס תה", צייץ אחד הצופים בטוויטר ואחר הוסיף: "אני אוהב את נייג'לה, אבל ממרח אבוקדו על טוסט? בתי בת ה-4 יכולה לבשל יותר טוב מזה".

בפרק הבכורה של התכנית צפו רק 2.3 מיליון צופים - נתון שאולי נשמע לכם גבוה - אך הוא הנתון הנמוך ביותר שהגברת לוסון השיגה בעשור האחרון. על לוסון עברו כמה שנים קשות, בהן עברה גירושים מכוערים מבעלה צ'ארלס סאצ'י, שנתפס במצלמות חונק אותה במסעדה, ונאלצה להתמודד עם חשיפת ההתמכרות שלה לקוקאין ולסמים אחרים ועם השמועות שנהגה לספק לבתה הצעירה קוקאין על בסיס קבוע.

עוד באותו נושא

צפו ולמדו: הטריק הפשוט שיעזור לכם לבחור אבוקדו בשל

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully