וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 256 שנים: בירה גינס הופכת לטבעונית

5.11.2015 / 13:15

בעקבות מכבש לחצים של טבעונים צמאים לבירה, ואחרי קמפיין ארוך ברשת, החליטה גינס לשנות את המתכון העתיק ולהוציא מהבירה את הג'לטין

סיפור בדקה

בעקבות מכבש לחצים של טבעונים צמאים לבירה, ואחרי קמפיין ארוך שכלל מספר עצומות ברשת, החליטה גינס לשנות את המתכון העתיק שלה ולהוציא מהבירה שלה את הג'לטין. ג'לטין הוא תוצר לוואי דביק של שלפוחיות דגים שעוזר בתהליך הבישול של הבירה, אך כעת אומרים בגינס שישתמשו בתהליך סינון חדש במבשלת הדגל באירלנד, החל מהשנה הבאה. בשאר המבשלות של החברה שפזורות ב-49 מדינות, לא ייערך שינוי בשלב זה. רק לא מזמן טענה גינס שהיא לא יכולה להוציא את דבק הדגים מן המתכון בן ה-256 שנים מכיוון שהוא יעיל מאוד להבהרה של הבירה, ועדיין לא נמצא תחליף יעיל יותר וידידותי לסביבה. אבל כנראה שירידה במכירות ופיגור אחר מתחרים כמו הייניקן, שלה יש בירות ידידותיות לטבעונים, עשו את שלהם. לחיים.

גינס. מערכת וואלה!
טבעונית/מערכת וואלה!

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • בירה גינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully