וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: מדריך מישלן המוקדש לאוכל רחוב

9.11.2015 / 9:17

לראשונה בהיסטוריה, מכירים במדריך מישלן הנחשק לא רק במסעדות יוקרה אלא גם בסצינת אוכל הרחוב - המדריך החדש של הונג קונג כולל 35 דוכני רחוב ועגלות. יש לקוות שזאת רק ההתחלה

צילום מסך

סצנת אוכל הרחוב ברחבי העולם כבר מזמן הפכה להיות לא פחות מרגשת ממסעדות שף למיניהן. כעת, לראשונה בהיסטוריה, מכירים בזה גם במדריך מישלן הנחשק. מדריך 2016, שייצא לאור בהונג קונג, כולל המלצות לאוכל רחוב ידידותי לכיס, הטוב ביותר בעיר. המסעדות שזכו עד היום להיכלל במדריך הן מסעדות ברמה גבוהה, בדרך כלל מסעדות שף, עם צילחות מושקע ויינות יקרים. אך לא עוד. המדריך החדש של הונג קונג כולל שלושים וחמישה דוכני רחוב ועגלות מזון.

שוק אוכל בהונג קונג. צילום מסך
שוק האוכל בהונג קונג/צילום מסך

המנהלת הבינלאומית של מדריך מישלן הסבירה כי לאוכל הרחוב בהונג קונג יש חלק נכבד בסצנה הקולינרית בעיר. בין המלצות האוכל שם תמצאו אטריות משומן חזיר מטוגן, תפוחי אדמה אפויים, סאטה, וופלים ואורז מטוגן אינדונזי. בתור חובבי ג'אנק פוד אנחנו מברכים את מישלן על ההחלטה, ומחכים שיעדכנו בהתאם את שאר המדריכים שלהם בערים מרכזיות בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדריך מישלן הונג קונג. עשרות דוכני אוכל רחוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נותר רק לקוות שמישלן תצרף ערים נוספות בעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully