וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עוד ימציאו? קפה בסגנון ברבאבא

18.11.2015 / 12:11

זוכרים את ברבאבא? הדמות המצוירת מהילדות נכנסת לעסקי המזון ומקבלת בית קפה על שמה ומשתלבת במנות פנקייק, אקליירים במילוי צמר גפן מתוק ועוד

מערכת וואלה!

זוכרים את ברבאבא? הדמות המצוירת הוורודה והחמודה שכיכבה בספרי ילדים ועל מסכי הטלוויזיה שלנו? אז בית קפה חדש שנפתח ביפן, נושא את שמו ודמותו של ברבאבא הנוסטלגי, או כמו שהם קוראים לו שם, ברבא-פאפא. בית הקפה מציע מגוון מדהים של מנות מתוקות, משקאות וכריכים, כולם מוקדשים לדמויות מהסדרה. הקפה נפתח לציון ארבעים וחמש שנים מאז הפציעה הדמות לראשונה, בספר ילדים צרפתי. עכשיו, החבורה הצבעונית מביאה קצת שמחה אכילה למעריצים היפניים. המבקרים בני המזל שיבקרו בבית הקפה יוכלו ליהנות מפנקייק עם קצפת, מעוטרים בדמות המצוירת, מאקלייר ממולא צמר גפן מתוק, או מקפה הפוך עם ציורי הדמויות. שומרי המשקל יוכלו ליהנות מארוחות קלילות יותר, כמו המבורגר טבעוני, פסטת ירקות או כריך אבוקדו בעטיפה צבעונית ומיוחדת. לא נותר אלא להסכים עם השיר: ברבאבא, אין כמוך בעולם.

קפה ברבאבא. סיפור בדקה, מערכת וואלה!
אקלייר ממולא צמר גפן מתוק/מערכת וואלה!, סיפור בדקה

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • ברבאבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully