וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך שבה אתם אוכלים פיצה אומרת הרבה על האישיות שלכם

22.11.2015 / 13:42

מסתבר שהאופן שבו אתם אוכלים את המאכל האהוב ביותר בעולם, אומר משהו על האישיות שלכם. אם מה זה אומר אם אתם מקפלים את הפיצה לשניים או אוכלים אותה בסכין ומזלג?

הדרך שבה אתם אוכלים פיצה אומרת הרבה על האישיות שלכם/סיפור בדקה

פיצה היא כנראה המאכל האהוב ביותר בעולם, אבל מסתבר שיש בה הרבה יותר מזה. על פי פטי ווד, חוקרת מומחית לשפת גוף, הדרך בה אתם אוכלים משולש פיצה יכולה ללמד הרבה על האישיות שלכם. האנשים שמקפלים את הסלייס לשניים לפני הביס, הם אנשים יעילים שנעים לעבר מטרה בנחישות, אך עם זאת, נחשבים הרפתקניים. אלה שאוכלים קודם את הקשה הם אנשים משפיעים, דרמטיים, שאוהבים למשוך תשומת לב. המנומסים שאוכלים פיצה בסכין ומזלג, הם אנשים נאמנים ומארחים מעולים שאוהבים לרצות אנשים, לכן הם גם לעולם לא ייקחו את משולש הפיצה האחרון. ויש את אלה שפשוט נוגסים בפיצה כמו שהיא - אנשים פרפקציוניסטים שאוהבים ללכת בדרך הנכונה ולא לסטות ממנה. כל זה נשמע לנו כמו תירוץ מעולה להזמין היום פיצה ולערוך לעצמנו מבחן אישיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלו שמקפלים אתך הפיצה לשניים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסוג שמתחיל קודם כל מהקשה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנומסים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרפקציוניסטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • פיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully