וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצור הדרך שהופך פאסט פוד לבריא

24.11.2015 / 16:10

נקודת אור: מחקר חדש קובע שהוספת אצות למזון מעובד כמו פיצות קפואות, נקניקיות ושאר מזון מהיר, מפחיתה את הסיכוי למחלות לב וכלי דם

צילום: סיפור בדקה

לאחרונה אנחנו נתקלים ביותר ויותר מחקרים נגד אוכל מעובד. אנחנו יודעים שזה לא בריא ומצד שני, עדיין לפעמים חוטאים בפיצה מהמקפיא. אבל הנה נקודת אור. מחקר חדש קובע שהוספת אצות למזון מעובד כמו פיצות קפואות, נקניקיות ושאר מזון מהיר, מפחיתה את הסיכוי למחלות לב וכלי דם. אחת ההצעות של החוקרים היא להחליף חמישה אחוזים מהקמח בבצק פיצה באצות מיובשות ומגורענות. לאצות יש מגוון רחב של יתרונות בריאותיים, כמו חלבונים מועילים, נוגדי חמצון וחומצות שומן בלתי רווי. הן גם מכילות מלחי אשלגן שאינם גורמים ללחץ דם גבוה, בניגוד למלחי נתרן שנמצאים במזון מעובד. הן גם עשירות באוממי - הטעם החמישי, אשר תורם לשובע ומוריד את התשוקה למלח, סוכר ושומן, ויכולות אפילו יכול לשפר את טעמו של האוכל. אם חמישה אחוזים זה כל מה שצריך, אנחנו בעד.

סגול האצות. מערכת וואלה!
כלנו חוטאים לפעמים/מערכת וואלה!

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • אצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully