וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחת קומבינה

25.11.2015 / 13:44

השפית-כוכבת הישראלית הכי מצליחה שאתם לא מכירים פותחת מסעדה רביעית בניו יורק שעושה שם מלא רעש. תכירו את קומבינה של עינת אדמוני

יח"צ - חד פעמי

לא בטוח כמה מכם מכירים את השם עינת אדמוני, אבל אולי הגיע הזמן שתכירו. מדובר בשפית ומסעדנית, בעלת לא פחות משלוש מסעדות מצליחות בניו יורק, שפתחה השבוע מסעדה רביעית. אל המסעדות של אדמוני – בלבוסטה, טעים, ובר בולונת, שמתמחות במטבח ים תיכוני, מצטרפת עכשיו מסעדת קומבינה שממוקמת בסוהו. קומבינה מציעה תפריט של מנות טאפאס לחלוקה ועושה מעין הכלאה בין המנות הישראליות שאנחנו מכירים, למטבח הספרדי. מכאן אגב, מגיע השם קומבינה, ופחות מהמובן הישראלי הרפי גינתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המבקרים ימצאו בתפריט מנות כמו שקדים מרוקאיים מתובלים בבהרט ותבלינים נוספים, צ'ורוס-מלוואח, המאפה התימני המוכר מטוגן בקינמון ואבקת סוכר, קרפצ'יו אפרסמון עם זרעי חמניות ודיו דיונון, קוקטייל זעפרן, ועוד כל מיני הכלאות מעניינות. מוזמנים לקפוץ בביקור הבא בניו יורק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מסעדת קומבינה של עינת אדמוני.
מסעדת קומבינה של עינת אדמוני

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully