וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי לא: מסתבר שאתם מוזגים מיץ בדרך הכי לא נכונה שאפשר

9.12.2015 / 10:43

היום נלמד איך באמת צריך למזוג מיץ לכוס - כי מתברר שכל השנים האלה עשינו את זה לא נכון. הגילוי הזה די דרמתי אז כדאי שתשבו (ותשתו משהו)

CrazyRussianHacker

אוקיי חברים, שימו לב: אתם מוזגים מיץ לא נכון. אם גם אתם רצים עכשיו בסערה מצד לצד בבית ומרגישים שחייכם היו שקר אחד גדול - אז תרגעו. זה בסה"כ מיץ. אז נכון, לא מדובר בתגלית מסעירה בשום מובן שהוא - אבל הטריק הבא - שמלמד איך באמת צריכים למזוג מיץ מקרטון לכוס - עוד ישמש אתכם רבות, מילה שלנו.

ככה לא עושים את זה:

ככה מוזגים מיץ. צילום מסך
שטויות במיץ? ככה לא מוזגים מיץ מקרטון/צילום מסך

אז כפי שהתחלנו לומר, כולנו מוזגים מיץ מקרטון בצורה שגויה. הדרך הנכונה, כפי שמוצגת לנו בסרטון שלהלן, היא למזוג את המיץ מצידו השני של הקרטון אל הכוס. המזיגה מהצד ההפוך מונעת מהמשקה לפרוץ החוצה בזרם חזק ולהרטיב לנו את השיש - מה שלרוב קורה כשאנחנו מוזגים כל מיץ פירותי או חלב שמגיע בקרטון.

עוד באותו נושא

לקראת אפוקליפסת זומבים: כך תפתחו קופסת שימורים בלי פותחן

לכתבה המלאה

ככה עושים את זה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו הדרך למזוג מיץ בלי לשפוך הכל החוצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שעלה על הטכניקה המאוד פשוטה הזאת - שאם נרצה או לא, תשנה לנו מהיום את הדרך שבה אנו מוזגים שתיה לכוס - הוא ערוץ היוטיוב CrazyRussianHacker שמציע מגוון פתרונות נוחים לפעולות יומיומיות פשוטות, כמו זה שהוא מציע לפתיחת קופסאות שימורים. הסרטון הזה, שעלה לרשת בשנה שעברה אך החל לצבור תאוצה רק לאחרונה, זכה ליותר מ-2.8 מיליון צפיות ולכמעט 4 אלף תגובות מפרגנות. שנרים לחיים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully