וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאילנדית החדשה שמשנה את חוקי המשחק

29.12.2015 / 10:27

עם ציפיות גבוהות ורשימת המתנה של 1,500 איש, בקרוב מאוד יוצאת לדרך אחת המסעדות המדוברות של החודשים האחרונים: ניטאן תאי, התאילנדית היוקרתית החדשה בתל אביב

צילום: עידו שחם, עריכה: יותם וקס

אחת המסעדות שהצליחו לעורר בנו סקרנות רבה בשנה האחרונה, הרבה לפני שנפתחה, תצא באופן רשמי לדרך ביום חמישי הקרוב, ערב ראש השנה האזרחית החדשה. השם הוא Nithan Thai, הפירוש - אגדה תאילנדית, וכבר עם הכניסה למקום מבינים למה הוא ניתן לה. זה מתחיל בשורה של נשים תאילנדיות בלבוש מסורתי אשר מקדמות את פני האורחים בכניסה מלכותית, זה ממשיך בעיצוב היוקרתי של המקום עם שנדלירים מוזהבים ופריטי אמנות תאילנדים שמשרים על האורחים הרגשה כאילו הם אכן נכנסו כעת בשעריו של ארמון מלך תאילנד. בהמשך המארחות החביבות יגיעו לשולחנכם על מנת לערוך לכם טקס טבילת ידיים מסורתי, כדי שתוכלו לאחוז בסכו"ם המוזהב עם ידיים נקיות. כל זה עוד לפני שדיברנו על האוכל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוכים הבאים לממלכת תאילנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שעומדת מאחורי המקום המרשים היא אשת העסקים נעמי הורביץ'. הורביץ' נולדה בשם נאם פיטקרקססרי בכפר בצפון תאילנד על גבול לאוס, הגיעה לישראל לפני כ-20 שנה, עבדה בשדות הבננות בצפון הארץ, הקימה את הקייטירינג התאילנדי הראשון בישראל, למדה את אומנות הטיפול והעיסוי התאילנדיים ולפני שנתיים רכשה את הספא במלון הילטון. ב Nithan Thai היא מגשימה את חלום חייה - להביא לישראל את התרבות התאילנדית העילית והפחות מוכרת כאן. בשנה האחרונה החלום רקם עור וגידים, נעמי תכננה את המסעדה עם דגש על כל פרט ופרט, כשבמהלך העבודה היא ביקרה בתאילנד הרבה, שם בחרה באופן אישי כל אלמנט למסעדה - החל מפריטי דקורציה ועד צוות טבחי ארמון המלך.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ניטן תאי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
כיסונים בצורת ברבורים באגם כחול/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

מעבר לעיצוב המלכותי המרשים ולחווית הבילוי השונה, ב- Nithan Thai מבטיחים לנו טעמים שטרם זכינו להכיר. לצד מנות תאילנדיות, שאת שמן אנחנו כבר יודעים לשנן בעל פה כמו סלט פפאיה, מרק טום יאם, פאד קפאו ומנות קארי למינהן, מגיעות מנות מפתיעות יותר, למשל חביתת רשת עם מילוי עוף מעושן על תה שחור וכוכבי אניס, טרטר ילו טייל עם גילופי אננס וחציל תאילנדי או כיסוני בצק אורז במילוי בשר סרטנים אשר הגיעו היישר ממטבח ארמון המלוכה בתאילנד.

ניטן תאי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
כיסונים מושרים בפרח כחול/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

על המטבח מופקדת השפית נינה, אשר הובאה למסעדה במיוחד מתאילנד. מדובר באחת מהשפיות הבכירות בארמון המלוכה התאילנדי ואמנית בינלאומית בגילוף חומרי גלם שונים. התוצאה: מנות יצירתיות ומפוסלות,למשל מנת ברבורים (chip nock) - בצק אורז מפוסל בצורת ברבורים השטים באגם כחול, העשוי מרוטב דגים, שהושרו בפרח כחול למשך לילה שלם.

על אגף הקינוחים הופקדה הקונדיטורית המוכשרת סאני דרעי, שעבדה בעבר במסעדות המובילות בארץ, בהן מסעדת טוטו. דרעי, אשר טיילה בחודשים האחרונים במזרח יצרה תפריט קינוחים, אשר עומד לשבור לנו את הסטיגמות המוכרות על קינוחים אסיאתים, עם קינוחים יפיפיים וטעימים, בהם קינוח פלאן תה ירוק עם קראמבל פקאן, גנאש בזיליקום ומקופלת תה ירוק או קינוח שמורכב ממיסו, ליים, שוקולד ושומשום.

ניטן תאי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
פלאן תה ירוק של הקונדיטורית סאני דרעי/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

למרות העיצוב היקורתי הן של האוכל והן של המסעדה, המחירים לא מאוד גבוהים, כשמחירן של המנות הראשונות אמור לנוע בין 45 ל-65 שקלים, ומחירן של המנות העיקריות יתחיל ב-65 שקלים עד 120 שקלים.


Nithan Thai, הארבעה 21 תל אביב, 035600555. שעות פעילות: ראשון - שבת: 19:00 -אחרון הלקוחות. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully