וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: טופולינו נסגרת

28.1.2016 / 20:30

לאחר שמועות בנושא, המסעדה האיטלקית הירושלמית הודיעה הערב על הסרוויס האחרון שלה, זאת לאור המצב הביטחוני הקשה השורר בבירה. בכך היא מצטרפת לשורה ארוכה של מסעדות נוספות בירושלים אשר נסגרו בחודשים האחרונים

מסעדת טופולינו בירושלים. עומר מירון
מסעדת טופולינו בירושלים/עומר מירון

נראה כי המצב הביטחוני הנוכחי הוא מהקשים שידעה העיר ירושלים. בתי העסק, ובעיקר המסעדות ובתי הקפה, עוד לא הספיקו להתאושש כלכלית מצוק איתן, ומכה נוספת נפלה עליהם בדמות אינתיפאדת הסכינים השקטה. המצב ברחובות הביא רבים להדיר את רגליהם מירושלים אשר נסמכת במידה רבה על תיירות פנים וחוץ.

ואכן, אפילו המסעדות הותיקות או המצליחות ביותר לא מצליחות להחזיק מעמד. קבלייר, מוסד ירושלמי של 20 שנים, סגרה את שעריה, וכך גם מסעדת ראצ'ה הגרוזינית שמשכה אליה קהל רב בימים כתיקונם. לאחרונה, המסעדנים שעדיין פועלים בעיר, החליטו לנסות להשמיע את קולם ומתחו ביקורת נוקבת על התנהלות העירייה והממשלה. לדבריהם, כפי שעלו בדיון באולפן וואלה! NEWS, גובה המענקים אינו מספק, הקריטריונים לקבלתם קשוחים מדי ובכלל, הפוליטקאים לא עומדים מספיק לצידם ולא עושים מספיק כדי לעזור להם לשרוד.

ניוקי א-לה רומנה טופולינו. צילום: מתן שופן, מערכת וואלה!
פשטות ואותנטיות. מסעדת טופולינו/מערכת וואלה!, צילום: מתן שופן

כעת טופולינו, אחת הטרטוריות האיטלקיות האהובות בעיר ובארץ בכלל שפעלה בפאתי שוק מחנה יהודה במשך עשור, מצטרפת לרשימה העצובה. "חברים ולקוחות יקרים, היום פתחנו את מסעדת טופולינו לקהל בפעם האחרונה", כך לדברי המסעדה. "חווינו רגעים טובים יותר ופחות, אבל תמיד נהנינו לבשל ולשרת את אורחינו". המסעדה מוסיפה ומדגישה כי מאז מבצע צוק איתן וכלה באינתיפדת הסכינים, הכנסות המסעדה נפגעו בצורה כזו שלא מאפשרת להם להמשיך לפעול.

יחד עם זאת, המסעדה מבטיחה כי בקיץ הקרוב היא תשוב לפעול כטרטוריה סיציליאנית, אך הפעם בתל אביב. זאת בדומה להחלטתה של מסעדת ראצ'ה להעתיק גם היא את פעילותה לעיר הלבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully