וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקניקיות מרגז שלא שורפות את הפה

2.2.2016 / 7:36

המונה טועם מצא בראשון לציון גריל בר שמגיש פיתה מדושנת בנקניקיות מרגז שמנמנות, ושמח לגלות שהן גם עשירות בטעם וגם חפות מחריפות שורפת

גריל בר כרמים. קובי רובין
נקי כמו מעבדה. גריל בר כרמים/קובי רובין

לא כולם גרים במרכז תל אביב. איכשהו, יש מין תחושה ישראלית שכל מה שמעניין קורה במרובע התל אביבי, אותו תחום עליו מדברים כולם. לא אני. עבור תל אביבים, גבולות הגזרה של העיר ברורים מאוד: מהים ועד לאיילון, ומפלורנטין ועד הירקון. כל מה שמדרום לכך הוא בעיניהם הנגב בואכה עזה, וכל השכונות הצפוניות הן בכלל חלק אינטגרלי מרמת הגולן. בפועל, רוב רובנו חיים לנו בכלל בערים ובשכונות מסביב למרובע הקטן.

באחת מנסיעות העבודה שלי, הגעתי אל אזור שכונת כרמים בראשון לציון מערב. ראשון מערב מצריכה אפילו ממני, נהג מונית של לא מעט שנים, לבקש מתוכנת הניווט כיוון הביתה, אלא אם כן אני רוצה ללכת לאיבוד בתוך כל הרחובות הקטנים באזור. בכל אופן, הגעתי אל מרכז השכונה וראיתי משני צידי המרכז את אותו כיתוב עצמו. שני מקומות עם השם באותיות קידוש לבנה, "גריל ישראלי". מקום אחד גדול ו-ותיק, והשני קטן במידותיו ולא בולט. חניתי (יש חניה חופשית בשפע), וירדתי לסקירה זריזה של האזור. קודם כל הלכתי אל המקום היותר גדול, וחלפתי על פניו כמה פעמים. אחר כך חלפתי על פני המקום היותר קטן. הסתמכתי על טביעת העין שלי, וחיפשתי את המקום היותר נקי למראה. גריל בר כרמים נראה יותר כמו בית מרקחת מבריק לעומת המקום המתחרה ממול.

גריל בר כרמים. קובי רובין
נקניקיות עזות טעם, מינוס החריף. גריל בר כרמים/קובי רובין

נכנסתי אל גריל בר כרמים, ולא ידעתי מה להזמין. לא הייתי במצב רוח צמחוני, ובמבט זריז על התפריט זיהיתי מנה של נקניקיות חריפות בפיתה ב-25 שקלים. בחנתי את הפיתות של המקום מעבר לדלפק, וגיליתי פיתה בעבודת יד ולא קטנה בכלל. מצד ימין, מסודרים להם בשורה סלטים ומעליהם קעריות מיללוי קטנות עם כלי עבודה מפלסטיק. ומה יש שם? פלפלי שיפקה, סלט פלפלים צבעוני, מלפפונים, סלט כרוב עם גזר, סלט כרוב כבוש וגם פלפלים ירוקים מטוגנים חריפים. בתוך הדלפק, החגיגה ממשיכה בעוז, אבל עם המון סדר וניקיון. למה אין לי מקום כזה ליד הבית? במקרר אפשר למצוא גם סלט תורכי (מתוק מדי לטעמי), סלט כרוב אדום, סלט ירקות בדואי חריף או סלט חצילים שחובה להוסיף לפיתה (אל תתביישו לבקש, הם מסתתרים מתחת למכסה). הצ'יפס של המקום מתוק ואמיתי, ולא תעשייתי בכלל.

לאחר שהזמנתי את המנה שלי, אלי הבעלים של המקום, הניח על הגריל שתי נקניקיות דשנות ומלאות כל טוב, וישר המקום התמלא בריח מטריף של מרגז. ראוי לציין שהנקניקיות החריפות לא באמת חריפות. אלי לא רוצה לשרוף את הלקוחות שלו, ולכן הוא מציע במקום נקניקיות מרגז עם כל הטעם, אבל בלי החריפות הכואבת. אם אתם חובבי מרגז שלא מסתדרים עם חריף, זה בהחלט המקום בשבילכם. פה ליד, בתחילת אזור הנגב.

גריל בר כרמים, היקב 12, ראשון לציון. 03-9508885. שעות פעילות: ימים א'-ה' 10:00-21:00, יום ו' 10:00-15:00. יש גישה לנכים. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully