וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגעתם? תמר כהן צדק חוזרת

1.3.2016 / 13:38

לאחר הפסקה של מספר חודשים, השפית תמר כהן-צדק חוזרת לחיינו עם מקום חדש בשם הס 4: "ידעתי שאני רוצה מקום אינטימי יותר, שאני אוכל להכיל בצורה נכונה יותר, שמתאים לי היום יותר כשפית שהיא גם אמא"

רביולי זנב שור. ברני ארדוב
רביולי זנב שור בקוצ'ינה תמר. האם בקרוב נזכה לאכול ממנו שוב?/ברני ארדוב

מסעדת קוצ'ינה תמר האיטלקית נסגרה באוקטובר האחרון, לאחר 10 שנות פעילות, ושברה לרבים מאיתנו את הלב. המסעדה ביד חרוצים שהייתה פנינה איטלקית באמצע שום מקום, נוהלה ע"י השפית תמר כהן צדק ביד רמה, עד שהתעייפה מעט. המיקום הפך בעייתי מעט עם תחילת העבודות על הרכבת הקלה, ותמר הרגישה שהיא זקוקה לשינוי.

היום היא פותחת דף חדש, אליו היא מביאה את הידיים המופלאות שלה, ואת האהבה לבישול ולאירוח. תכירו את הס 4, אשר קרוי על שם הכתובת בה הוא שוכן. "כשסגרתי את קוצ'ינה ידעתי שאת המקום הבא שלי אני אפתח במרכז העיר", מספרת היום תמר. "ידעתי שאני רוצה מקום אינטימי יותר, שאני אוכל להכיל בצורה נכונה יותר, שמתאים לי היום יותר כשפית שהיא גם אמא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמר כהן צדק, פותחת דף חדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

הס 4 מבוסס על ארוחות בוקר, בית קפה וארוחות צהריים חמות הכוללות תבשילים ומרקים, לצד מנות קלילות יותר של סלטים וכריכים שונים. התפריט עוד מתגבש בימים אלו אבל בין היתר תוכלו למצוא במקום תבשילים כמו גולש בקר עם תפוחי אדמה, זנב שור ועדשים, עוף בסויה עם אורז, צלי בקר עם ארטישוק ירושלמי, לזניה ועוד. בנוסף יחזרו לתפריט מספר מנות דגל המזוהות עם קוצ'ינה תמר ביניהן הסקלופיני שפצלה והפתעות נוספות. המקום גם יציע מבחר של מאפים ועוגות בכל שעות הפעילות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אינטימי ושכונתי. הס 4/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הרעיון היה ליצור מקום באווירה שכונתית, חמימה, מזמינה ובלתי מחייבת", מספרת תמר. "אנחנו רק שבוע כאן, ואני עוד לומדת את השכונה, אבל אני מאוד שמחה היום. רציתי לפתוח מקום אינטימי בו אוכל להכין תבשילים ייחודיים ומנחמים, להגיש ארוחות בוקר וגם מנות קלילות יותר, והכל באווירה בלתי אמצעית לקהל הלקוחות, במרכז ת"א ובקרבה לים הקסום של העיר."

הס 4, רחוב הס 4, תל אביב, 03-5551038ב. שעות פעילות בתקופת הפתיחה: ראשון - חמישי: 8:30-18:00, שישי: 8:30-כניסת שבת. בהמשך יוארכו שעות הפעילות. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully