וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף חדש לבורגר סאלון באזור המרכז

6.3.2016 / 16:10

בורגר סאלון פותחים סניף חדש, מקסיקנה הותיקה מתרחבת גם היא עם סניף חדש ושירות משלוחים ומסעדת מינה טומיי פותחת שלוחה בקריית ביאליק. כל האירועים הטעימים שקורים השבוע

סניף מינה טומיי בקריון. בועז לביא,
הסניף החדש של מינה טומיי בקריית ביאליק/בועז לביא

פותחים, סוגרים

- רשת ההמבורגרים מהצפון בורגר סאלון, מבית מסעדת לימוזין, פתחה סניף בראשון לציון. בורגר סאלון, תחנת דלק פז נחלת יהודה, ראשון לציון, 1-700-705-715 שלוחה 6. ימים ושעות פתיחה: ראשון - שבת: 11:00-23:00. לא כשר

- מסעדת מינה טומיי תפתח היום את סניפה השלישי של המסעדה, והפעם בקריית ביאליק. מינה טומיי קריית ביאליק,
דרך עכו 192, קיריון, 1700504506. שעות פעילות: ראשון - שבת: 12:00-00. לא כשר

- דן קרייצר, מי שהיה המיקסולוג של קבוצת קיטשן מרקט, פותח בר קוקטיילים אינטימי, עם 20 מקומות על הבר, במתכונת פופ-אפ. המקום ייפתח ביום חמישי הקרוב (10.7) ויפעל עד ה-7 באפריל. התפריט יכלול לא פחות מ-123 סוגי קוקטיילים. Golden Age Cocktail's, רחוב גאולה 51, תל אביב. שעות פעילות: ימים א'-ה' 18:00 ועד אחרון הלקוחות, יום ו' מהשעה 19:00 ועד אחרון הלקוחות וביום שבת יש להתעדכן בדף הפייסבוק של המקום

אינדירה חוגגת 25, ת"א

אינדירה. בועז לביא,
סמוסה באינדירה/בועז לביא

מה קורה: מסעדת אינדירה חוגגת 25 שנות פעילות ומציינת את המאורע עם תפריט 25 מנות ב-25 שקלים למנה.

מתי: התפריט יוגש החל מה-10 למרץ למשך שבועיים, בכל יום למעט יום שישי. את החגיגות יחתמו במסעדה בחג פורים עם קרנבל הודי ותפריט ללא הגבלה ב-125 שקלים.

מה אוכלים: סמוסה בשר, סמוסה ירקות, מונגדאל פאקורי- פלאפל בטטה הודי, ירקות פאקורה- מבחר ירקות מטוגנים בבלילת קמח עדשים, כנפיים פאקורה, כנפיים טנדורי-כנפי עוף מושרות ברוטב הודי וצלויות על גחלים, בג'יה בצל- טבעות בצל בנוסח הודו, בטטה כופתא-כופתאות בטטה ברוטב יוגורט ועוד.

איפה: אינדירה, שדרות שאול המלך 4 ת"א, 03-6954437. לא כשר

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

כוח נשי בבליני, ת"א

בליני. סתיו גונן, מערכת וואלה! NEWS
כוח נשי בבליני/מערכת וואלה! NEWS, סתיו גונן

מה קורה: מסעדת בליני האיטלקית תציין את יום האישה הבינלאומי בשבוע שלם של ערבי בישול איטלקי נשי. שתי בשלניות איטלקיות - קלליה די קונסיליו וקלאודיה אמאטי, ישתלטו על מטבח המסעדה בליני" ויציעו תפריט חד-פעמי מיוחד.

מתי: 6-12 למרץ.

מה אוכלים: סופלי אל טלפונו - כדורי ריזוטו אדום שמבושל עם עגבניות ומוצרלה על מצע רוטב פומודורו עדין (34 שקלים), מילנזנה פרמז'נה - שכבות חצילים, פרמז'ן ומוצרלה ברוטב עגבניות (39 שקלים), אניולוטי - רביולי ממולאים בשר טחון ברוטב סטרגוטו (64 שקלים), קנלוני במילוי תרד טרי וריקוטה ברוטב שמנת (64 שקלים), סלטינבוקה אלה טוסקני - גלילות שייטל, פרוסות ארטישוק וגבינת מוצרלה בטיגון עדין של חמאה וטימין (89 שקלים) ועוד.

איפה: בליני, יחיאלי 6 ת"א, 072-334-0485. לא כשר

פסטיבל ארטישוקים בשרונה מרקט, ת"א

הארטישוק של נועם יעקובא. יוסי ציפקיס
פסטיבל אטישוקים/יוסי ציפקיס

מה קורה: בשרונה מרקט יערכו בשבוע הקרוב פסטיבל ארטישוקים.

מתי: 6-12 למרץ.

מה אוכלים: במסגרת הפסטיבל יגיעו חקלאים שיציעו ארטישוקים טריים היישר מן השדה, ממרחים, תחתיות ארטישוק ועוד. המסעדות במרקט יציעו מנות מיוחדות על בסיס ארטישוק. כמו פסטה עם חמאת עשבי תיבול, ארטישוק אלה רומנה ועגבניות שרי בפיורי (59 שקלים) או רביולי במילוי ארטישוק עם בצק חיטה מלאה (43 שקלים). בזה סושי יציעו מנת ארטישוק יפני וצ'ייסר צינאר, משקה אלכוהולי על בסיס ארטישוק, ובביירן יכינו קריספי שוק דוג - נקניקיית עוף עם ארטישוק קריספי (36 שקלים) ועוד

איפה: שרונה מרקט.

חגיגה פרואנית-יפנית בדיינינגס, ת"א

דיינינגס. אנטולי מיכאלו, dininigs , מסעדת דיינינגס, מערכת וואלה! NEWS
חוגגים בדיינינגס/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו, dininigs , מסעדת דיינינגס

מה קורה: מסעדת Dinings במלון נורמן תקיים חגיגה פרואנית-יפנית מיוחדת שכולה הצדעה למטבח ה"ניקיי" (Nikkei) המשלב בין השניים. על החגיגה ינצח השף והבעלים של המסעדה בלונדון ובתל אביב – מאסקי סוגיסאקי ואליו יצטרף שותפו מלונדון השף טומונארי צ'יבה.

מתי: 9-12 למרץ.

מה אוכלים: טרטר לוקוס עם קוויאר ורוטב סביצ'ה יוזו, סביצ'ה ירקות צלויים עם כמהין לבן, סקלפוס צרובים בסגנון פרואני עם יוזו קושו, מרק מיסו-פריחולאה בסגנון הדיינינגס עם לובסטר, סקלופס, מולים, קריסטל שרימפס לברק ותמנון צלוי עם רוטב מיסו-אנטיקוצ'וס.

איפה: DININGS, נחמני 25, תל אביב, 03-5435444. לא כשר

יום האישה במסעדת על המים, הרצליה

על המים. צילום: בועז לביא,
על המים/צילום: בועז לביא

מה קורה: מסעדת על המים מזמינה את הנשים לחגוג את יום האישה הבינלאומי עם הנחות מיוחדות לערב אחד בלבד. כל אישה (מעל גיל 18) תהנה מכוס יין לבן/ אדום/ קאווה על חשבון הבית, וכן הנחה של 30-50 אחוזים על כל המנות והמשקאות בתפריט. ההטבה תינתן בהזמנת מקומות מראש בלבד.

מתי: יום שלישי, 8 למרץ, החל מ-18:00.

איפה: על המים, חוף השרון 4, הרצליה, 09-9511812. לא כשר

יום האישה בארנב הלבן, ר"ג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמפנדס קולביאני בארנב הלבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: במסעדת הארנב הלבן יחגגו את יום האישה עם תפריט טעימות מיוחד המיועד לזוג סועדות.

מתי: יום שלישי ה-8 למרץ, החל מ-18:00.

מה אוכלים: התפריט כולל שש מנות ביניהן ארפה ממולאת בגבינה, סביצ'ה דג ים, אמפנדס קולומביאנית- במילוי בשר בקר בתוספת סלסה, פטאקון (זן בננה טרופי) בשר בקר/ עוף על מצע בננה בתוספת גווקאמולי ועוד, וכן כוס יין לכל סועד.

מחיר: 99 שקלים לשתי סועדות.

איפה: הארנב הלבן, אהליאב 8 רמת גן, 03-9111222. לא כשר

ערב צלעות במושבוצ, רמות

מושבוצ. מושבוצ,
מושבוצ/מושבוצ

מה קורה: במסעדת מושבוצ יציינו גם כן את יום האישה הבינלאומי, בספיישל צלעות. בנוסף, ייהנו הנשים מקוקטייל ראשון על חשבון הבית.

מתי: יום שלישי, 8 למרץ.

מה אוכלים: ספייריבס, פריים ריב מיושן במקום, צלעות טלה וצלע לבן בגריל.

איפה: מושבוצ, מושב רמות, 04-6795095. לא כשר

סניף חדש ושירות משלוחים למקסיקנה, ת"א

מקסיקנה,. אנטולי מיכאלו,
מקסיקינה מתרחבת ומגיעה עד הבית/אנטולי מיכאלו

מה קורה: מסעדת מקסיקנה הוותיקה משיקה סניף חדש, במקומה של מסעדת אל טאקו אשר פעלה בפינת הרחובות ירמיהו-בן יהודה. במקסיקנה החדשה יוגשו מנות הנשענות על תפריט מסעדת הדגל, לצד מנות חדשות, כשבמקביל יופעל מהמקום מערך משלוחים.

מה אוכלים: בין המנות בתפריט החדש במסעדה ניתן למצוא דוס מקסיקנוס - פסקאדו פילה של דג עטוף בבלילת בצק עם בירה מוגש בטאקו (64 שקלים), ברבקואה - בשר בקר בתבשיל איטי עם אורז, פריחולס וליים, מוגש בטורטייה (64שקלים), בגזרת הקינוחים ניתן למצוא צ'ורוס (22 שקלים), פלאן (17 שקלים) ועוד.

איפה: מקסיקנה סניף חדש, ירמיהו 17 תל-אביב, 1-700-500-993. שעות פעילות: ראשון - שבת: 12:00-00:00. לא כשר

מנה חדשה ביאמ-ים, ת"א

יאם-ים. אפיק גבאי
המבורגר בשר סרטנים ביאמ-ים/אפיק גבאי

מה קורה: מזנון פירות הים יאמ-ים, אשר מגיש מנות של פירות ים במחירים ידידותיים, משיקים מנה חדשה - יאמבורגר, המבורגר מבשר סרטנים. מדובר בקציצה בגודל 200 גרם עשויה מבשר סרטנים איכותי מוגשת בלחמנייה עם רוטב איולי ביתי, עלי רוקט, עגבנייה ובצל מקורמל, לצד צי'פס מתובל. מחיר המנה 52 שקלים. המלאי היומי למנה מוגבל.

איפה: יאמ-ים, שד"ל 7 ת"א, 077-4034027. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 12:00-23:00, מוצ"ש: 20:00-24:00. ניתן לעשות משלוחים. לא כשר

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully