וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שקלים: האם זהו הבורקס הטוב ברמלה?

8.3.2016 / 7:28

השבוע המונה טועם חושף את הבורקס שגורם לו להגיע כל פעם מחדש במיוחד לרמלה. פריך, טרי, טעים וזול. הקאץ'? צריך להגיע עד 12:00 בצהריים, לפני שהסחורה מתחסלת

בורקס סיסו ברמלה. קובי רובין
מכינים כמות קבועה בבוקר, וכשנגמר - סוגרים את המקום. בורקס סיסו ברמלה/קובי רובין

שוק רמלה שומר על צורתו כבר שנים, הוא לא שוק של שינויים או הבטחות שלא מתקיימות. אולי זה נעוץ בעובדה שיש משהו אמתי בתושבים של רמלה, אתה יכול לראות את מצב רוחם על פניהם, חפים מכל חיקוי או דבר שקר. אם הייתם יכולים לעצור לחמש דקות במקום באמצע השוק ולצפות על הפרצופים של הקונים, הייתם מקבלים תמונה חותכת של המצב בארץ באותו רגע נתון. המצב לא משהו, אגב, בבדיקה האחרונה שעשיתי במקום. הרמלאים עצמם אוהבים את השוק, כל אחד עם המקומות הקבועים שלו, כל אחד עם החנות המועדפת עליו, והרעש בתוך השוק המוצל נעים ולא מחריש אוזניים. בשבילי הוא אפילו המוזיקה של החיים.

לאורך השנים אכלתי במאות מקומות שמכינים בורקס. חלקם הגדול היו מהסוג התעשייתי שעשוי עם מרגרינה, או יותר נכון להגדיר כעשוי ממרגרינה, לא בדיוק המאכל הכי בריא שאפשר למצוא בארצנו. לפני שנה גילו לי את הבורקס של סיסו. בדמיוני תיארתי לי עוד מאפיית בצקים קפואים, והפעלתי את כל מנגנוני ההגנה פן אתאכזב. תחום האוכל בארצנו מלא בחובבנים אשר בקלות מגדירים את עצמם מקצוענים. בימים האחרונים רואים בתקשורת את כל תרגילי השיווק הכושלים של מקומות מתומחרים שללא בושה ירעילו אתכם בדרך לארנק שלכם.

בורקס סיסו בפשטותו המבורכת מצליח לצלוח את כל הדברים הכושלים עליהם דיברתי מקודם. קודם כל מדובר בבורקס ללא מרגרינה. יש בכך יתרון מסוים על כל הקפואים למיניהם. בורקס סיסו לא עושים בורקס ענקי ויקר בהתאם, אלא בורקסים קטנים לכל נוגס בהתאם לרמת הרעב שלו. עוד עניין חשוב הוא שהמקום לא פתוח בכל שעות היום עם מלאי שממתין לפראייר התורן שיקנה אותו. בבורקס סיסו מכינים את הבורקסים בבוקר, וכשהכמות נגמרת - יאללה הביתה. סימן מובהק לדרך חיים לפני עמל. הלוואי עליי.

בורקס סיסו ברמלה. קובי רובין
כל בורקס 3 שקלים ולימונדה ב-2 שקלים. בורקס סיסו ברמלה/קובי רובין

ועכשיו לטעם, מעטים המקרים בהם ההמלצה שלי הייתה כל כך נקודתית, אז בוא אסביר לכם את זה בשפה של נהג מונית ממוצע. אם המונית שלי מתקרבת בטעות לאזור ראשון לציון מזרח, יש סיכוי מאוד גבוה - מה סיכוי גבוה? איזה שקר - אני בוודאות הולך לאכול אצל סיסו.

בהגיעכם אל סיסו, שימו לב שהדלפק במקום הוא גם שולחן אוכל. הלקוחות במקום עומדים עם הצלחת ואוכלים. אל תתביישו בבקשה ו-ותרו על הגינונים המיותרים. אתם בשוק רמלה, אין בכם שום דבר מיוחד, אנא התאימו את עצמכם לסביבה הפשוטה. כולם שווים לכולם בשוק.

מוכר הבורקסים לוקח מספר הזמנות במקביל, ולכן לא בטוח שתקבלו את כל ההזמנה. חכו בסבלנות. לעיתים הבורקסים יוצאים אחד-אחד. שווה כל שנייה. קחו בחשבון שהמקום נסגר בשעה 12:00, ולכן לקראת 11:00 יכול להיות שייגמרו כבר התוספות. מה לגבי המחירים? כוס לימונדה קטנה עולה 2 שקלים, כל בורקס עולה 3 שקלים ותוספת ביצה - 2 שקלים. את בורקס תפוח האדמה עוד לא טעמתי, אבל בורקס הגבינה פריך והגבינה בתוכו נמסה קלות לתוך חלל הפה. בורקס התרד במקום הוא היחיד שמתחרה בבורקס התרד של הבורקס של אבא בתל אביב. לא מחית של תרד לא ברורה, אלא עלים גדולים מלאי טעם.

בורקס סיסו, שוק רמלה (50 מטר מהכניסה הראשית של השוק), רמלה. ימי פעילות: א'-ה' 06:30-12:00, יום ו' 06:30-12:00. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully