וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת ארוחות בוקר חדשה נפתחה בפתח תקוה

13.3.2016 / 10:21

בופה וארוחות בוקר הם כנראה שני הדברים שישראלים הכי אוהבים, ומסעדה חדשה בפתח תקווה חיברה את שניהם. הכירו את בוקריה שמגישה בראנץ' לאורך כל היום ובמשך כל השבוע

בוקריה. צילום: מתוך פייסבוק המסעדה, צילום מסך
תגידו שלום לבוקירה/צילום מסך, צילום: מתוך פייסבוק המסעדה

אם נצטרך לשים את האצבע על שני דברים בלבד שישראלים אוהבים במיוחד, יש סיכוי טוב שהבחירה שלנו תהיה ארוחות בראנץ' שמוגשות לאורך כל היום ובופה במילוי חופשי ללא הגבלה. חברו את שניהם יחד וקיבלתם נוסחה די בטוחה להצלחה. כך חשבו גם רן אלקובי וקרול רובינשטיין, הבעלים של מסעדת בוקריה החדשה בפתח תקווה. רובינשטיין, הוא גם הבעלים של מסעדת הבשרים המפורסמת בנתניה הנושאת את שמו, ואלקובי, מנהל את המסעדה בשלוש השנים האחרונות.

בוקריה, שנפתחה על ידי השניים להרצה באמצע השבוע שעבר, עובדת בדיוק על הקונספט הזה, ארוחות בוקר המוגשות שבעה ימים בשבוע, לאורך כל שעות פעילות המסעדה, ממש בדומה לרעיון של רשת בנדיקט המצליחה. ההבדל הוא שכאן מציעים במקום בופה עשיר ומגוון הפועל לאורך כל שעות היום, אשר ניתן להנות ממנו בלבד, לצד שתיה קרה וחמה או להזמין מנה עיקרית, ובמחיר שלה לקבל גישה חופשית לבופה, ושתייה חמה וקרה.

בוקריה. צילום: מתוך פייסבוק המסעדה, צילום מסך
אווירת שוק כפרית/צילום מסך, צילום: מתוך פייסבוק המסעדה

בין המנות העיקריות בתפריט תוכלו למצוא באגף הצמחוני סינייה ארטישוק (69 שקלים), כרובית שוק - פרחי כרובית צלויים עם שמן כמהין על מצע טחינת כמון וביצת עין (79 שקלים), לביבות כרישה (79 שקלים), שקשוקה ישראלית (69 שקלים) ועוד. באגף הבשרים והדגים תמצאו מנות כמו סטייק אנד אגז (99 שקלים), שקשוקה מרגז (79 שקלים), בוקריה נורבגית - פרוסות סלמון מעושן בליווי שמנת חמוצה וביצה קריספית (89 שקלים), קרואסון סלמון (79 שקלים) ועוד. כאמור, גם הטבעונים ימצאו את עצמם, ולא רק בסלטים ובמנות הראשונות, אלא גם במנות העיקריות בהן יוכלו להנות ממנות כמו קישוא ממולא(69 שקלים), בטטה קרם טופו (69 שקלים) ופלאפל טופו (69 שקלים). כאמור כל המחירים כוללים מלבד המנה גם בופה חופשי. במקום מוצעות גם אופציות לילדים - שתי ביצים לבחירה או פנקייק ילדים (39 שקלים), וכן מספר אופציות של מנות אחרונות.

"אנחנו רוצים להעניק בבוקריה חוויה אולטימטיבית לסועד הישראלי, לכן יש כאן הכל" מספר אלקובי. "דגים, בשר, גבינות, צמחוני, טבעוני ונטול גלוטן, כל אחד יוכל למצוא את עצמו אצלנו". חווית הבראנץ' באה לידי מקום בעיצוב הכפרי של המקום, המעוצב באווירה כפרית, כאשר דוכני האוכל נראים כמו דוכני שוק, עם סככות וארגזים מכל עבר. המסעדה עצמה די גדולה ומכילה כ-90 מקומות ישיבה, פנימיים וחיצוניים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בוקריה. צילום: מתוך פייסבוק המסעדה, צילום מסך
משהו טוב קורה בפתח תקוה/צילום מסך, צילום: מתוך פייסבוק המסעדה

הבחירה בפתח תקווה יכולה להפתיע בתחילה, אבל לרן יש הסבר מאוד פשוט לבחירה. "בדקנו כמה אופציות. גם לנו בהתחלה זה נשמע מוזר לפתוח דווקא בפתח תקווה, אבל העיר הזאת מתפתחת בצורה מדהימה, גם מבחינה קולינרית וגם יש כאן תנועה מעולה של אנשים". עוד הוא מוסיף, "רצינו לעשות משהו חדש מחוץ לת"א. בסופו של דבר בת"א אתה אחד מתוך מאות, כאן זאת חשיפה שונה לגמרי. קהלים שונים. אני יכול להבטיח שאין עוד עסק מחוץ לת"א שעומד בסטנדרטים שלנו - מבחינת חומרי גלם, מגוון, שפע, צבעים ומגישות, מדובר בחווית בילוי אחרת, הרבה מעבר לאוכל".

בוקריה, מתחם Y סנטר, שחם 17 פתח תקוה, 03-7444760. שעות פעילות אחרי תקופת ההרצה: ראשון - חמישי: 10:00-00:00, שישי-שבת: 08:00-00:00. עד ה-20 למרץ תהיה המסעדה בתקופת הרצה ותעבוד בימים ראשון - חמישי החל מ-18:00, ובימים שישי-שבת החל מ-10. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully