וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 7 שנים: מסעדת טאפאס 1 העם נסגרת

20.3.2016 / 17:20

מסעדת טאפאס 1 העם, מקבוצת עדי'ס לייף סטייל ולשעבר אחת ממסעדותיו של רושפלד, הודיעה על סגירתה לאחר 7 שנים של פעילות. הסיבה: סיום חוזה השכירות של הנכס והפיכתו לבניין מגורים

טאפאס 1 העם. צילום: איליה מלינקוב,
המצטרפת הטרייה לרשימת הנסגרות/צילום: איליה מלינקוב

לרשימת המסעדות אשר נסגרו בשנה האחרונה ברחבי הארץ, ובתל אביב בפרט, מתווספת היום מסעדת טאפאס 1 העם, אשר פעלה ברחוב אחד העם בשבע השנים האחרונות. טאפאס 1 העם, שייכת לקבוצת עדי'ס לייף סטייל, אשר הצד הקולינרי שלה הונהג עד לא מזמן על ידי השף יונתן רושפלד. עם עזיבתו של רושפלד את הקבוצה, המשיכה המסעדה לעבוד כרגיל, אולם היום הודיעה הקבוצה על סגירת המסעדה.

טאפאס 1 העם. צילום: איליה מלינקוב,
יש לכם שבועיים להיפרד/צילום: איליה מלינקוב

על פי הודעת הקבוצה סיבת הסגירה היא בשל סיום חוזה השכירות של המסעדה והפיכת הנכס לבניין מגורים. המסעדה תיסגר בעוד כשבועיים, ב-5 לאפריל. מעדי'ס לייף סטייל נמסר: "לאחר 7 שנות פעילות מוצלחות בתל אביב, מסעדת 'טאפאס 1 העם' תיסגר ב-5 באפריל בשל הפיכת הנכס לבניין מגורים יוקרתי בבעלות יזם חיצוני פרטי. אין מנוס בשל הפרויקט הממושך, לסגור את המסעדה ולמנוע מציבור לקוחותינו את אי הנעימות בזמן העבודות הארוכות". בקבוצה ביקשו להדגיש כי סגירת טאפאס 1 העם לא תשפיע על יתר פעילות הקבוצה.

למעשה לאחר סגירתה של מסעדת יבנה מונטיפורי, ועזיבת הקבוצה את מסעדת עלמה לאונג' שנסגרה גם היא, נשארה כעת הקבוצה עם מסעדות הרברט סמואל בלבד - בת"א ובהרצליה, כאשר בחודש מאי הקרוב מתכוננת, לאחר עיכובים רבים, להיפתח הרברט סמואל הירושלמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully