וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקשוקה הסודית בבני ברק

29.3.2016 / 7:38

למרות שמדובר במקום שמתנהל בהצלחה רבה עם קהל לקוחות נאמן של רעבי דרכים, בגט מור פועל מתחת לרדאר כבר למעלה מעשור וזה הזמן לגלות אותו. לא רק בגלל השניצל בבגט שכולם עומדים בתור בשבילו, אלא בגלל השקשוקה הטריפולטאית שנותנת בראש

שקשוקה בבגט, בגט מור. קובי רובין
איך אף אחד עוד לא כתב על המקום המצליח שפועל כבר 10 שנים? שקשוקה בבגט/קובי רובין

יש מסעדות של אוכל רחוב שנמצאות מתחת לרדאר של כולם, לא גלויות, מאכילות לפעמים מאות אנשים מבלי למשוך את תשומת הלב של חובבי האוכל המעניין. על הקצה של רחוב ז'בוטינסקי לכיוון תל אביב, בתוך החלק של בני ברק, מתחת לבניין של מכון מור – שוכן לו בגט מור. ממש על הכביש הפנימי, במיקום הכי לא מוצלח באזור המרכז וללא חנייה, בגט מור חי וקיים ומאכיל את כל עם ישראל.

אף אחד לא כתב על בגט מור. עשיתי בדיקה מעמיקה במחשב, ווידאתי את העניין. זו לא הפעם הראשונה בה הצלחתי לגלות לקהל הקוראים מקום עליו לא כתבו מעולם, אך הפעם מדובר במקום שקיים כבר למעלה מעשור בהצלחה רבה ועם קהל לקוחות נאמן של רעבי דרכים כמוני.

צוות העובדים של המקום זריז ומהר, ובעיקר משדרים את התחושה של "תעשה טובה לעצמך, ותחליט עוד לפני שאתה מתקרב אל הדלפק". כשאתם מגיעים לשם לראשונה, אל תכעסו אם עוקפים אתכם. מדובר פשוט בלקוחות ותיקים יותר, אולי אפילו ביום אחד בלבד, שיודעים בדיוק מה הם רוצים לאכול – ומהר.

המקום עצמו נראה כמו בית מרקחת לשניצלים ושקשוקה. בר הסלטים הבסיסי מבריק בניקיונו. בעל המקום, שלא מעניין אותו שום דבר חוץ מאשר לעבוד, עסוק בכל רגע נתון מאחורי הקלעים, והעובדים במקום מתקתקים את העבודה בקצב מסחרר. מקרר הסלטים הפנימי כולל חומוס, סלט חצילים, חריף וכרוב כבוש ביתי מתקתק ומעולה. בר הסלטים בחוץ בסיסי יותר, וכולל פרוסות של פלפלים חיים וירוקים, חריפים אש, מלפפונים חמוצים במלח וזהו.

כולם אוהבים את השניצל של המקום (22 שקלים למנה), אבל השקשוקה (17 שקלים) נותנת בראש לכל שאר התפריט. היא חבויה בתוך סירים עמוקים לצד בר הסלטים הפנימי. השקשוקה של בגט מור הולכת יותר לכיוון הטריפוליטאי. כלומר, מתובלת בנדיבות. הזמנתי בגט שקשוקה עם כרוב כבוש ומעט חריף שהוסיף טעם לטובה. כל נגיסה מניבה צליל נפלא של פיצוח הבגט וסערת טעמים ממלאת את הפה. השקשוקה של בגט מור כל כך מהירה שהיא עונה על כל הדרישות של אוכל רחוב ראוי, והיא כל כך טעימה שמסיימים אותה בן רגע.

בגט מור, ז'בוטינסקי 7, בני ברק. אין טלפון. כשר בשרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully