וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל סטנדרט: בר קוקטיילים עם אוכל מושקע במיוחד

31.3.2016 / 12:44

קונספט חדש? חנות חדשה המוכרת קוקטלים בבקבוקים שאפשר לקחת, ואפילו ערכות להכנה בבית, נפתחת בימים אלו בתל אביב. סבינה ולדמן, אחת המשתתפות הבולטות בתוכנית משחקי השף, חברה אל הבעלים ובנתה עבורכם תפריט מושקע במיוחד

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי סטילס: יעל לאור

איך שהוא, כולנו הפכנו בשנים האחרונות לפודיז. תכניות האוכל הרבות, הרשתות החברתיות, ועוד גורמים כאלו ואחרים, הפכו את כולנו ליצורים הרבה יותר מעודכנים, לאנשים שרוצים לטעום יותר, להתנסות יותר ולנוע כמה שיותר מהר לטרנד הבא. בהתאם, גם הקולינריה בארץ ממשיכה להתקדם ולהתפתח, ויש לה היום הרבה יותר מה להציע. ומה לגבי תחום האלכוהול? יש לנו עוד כברת דרך עד שהתחום יישר קו עם הקולינריה, בעיקר מבחינת עניין הציבור, אבל בשנתיים האחרונות תחום הקוקטיילים, בעיקר בת"א, דווקא פורח. בר האימפריאל הוכתר כאחד מעשרת הברים החדשים הטובים בעולם, ובקרוב יפתח סניף נוסף בירושלים. הבל בוי הצליח גם הוא לתקוע יתד בחיי הלילה התל אביבים, וגם העיר חיפה שחווה בשנה האחרונה פריחה קולינרית, התחדשה לא מזמן בבר קוקטיילים העונה לשם וספר. כעת מצטרף למגרש שחקן חדש - דאבל סטנדרט, מקום שמתעתד להמשיך ולהפרות את התחום, ואף להביא עימו ניחוח מעט אחר.

דאבל סטנדרט. עידו שחם
המנות הותאמו לקוקטיילים. דאבל סטנדרט/עידו שחם
"מי שיצפה למצוא קוקטיילים עם טעמים כמו פסיפלורה, פירות יער או מוחיטו, יכול לשכוח מזה"

דאבל סטנדרט הוא בר קוקטיילים קולינרי שנפתח השבוע בפינת הרחובות דיזינגוף-נורדאו. השם שניתן לו - דאבל סטנדרט, הוא בשל העובדה שהמקום המשמש בערב כבר קוקטיילים אפלולי, יתפקד בשעות היום כחנות שתציע אביזרים וערכות להכנת קוקטיילים בבית. מאחורי הדאבל סטנדרט עומדים יובל סופר ויותם שילה, בעלי רזומה מרשים בתחום האלכוהול וחיי הלילה, שהרגישו שלא ניתן מענה מספק לחובבי הקוקטיילים בעיר. אז במה שונה בעצם דאבל סטנדרט מהברים שמנינו בהתחלה? "בשונה מברי קוקטילים אחרים שאולי התרגלנו למצוא, בדאבל סטנדרט אין כל כוונה להגיש ללקוחות קוקטיילים מתחנפים", מסביר שילה. "כך שמי שיצפה למצוא קוקטיילים עם טעמים כמו פסיפלורה, פירות יער או מוחיטו, יכול לשכוח מזה".

"לא עוד שילובים מתקתקים-חמצמצים בהם מורגל החיך הישראלי", אומר שילה בחיוך. בדאבל סטנדרט תרגישו יותר בטעמים מרירים, ובטעם השישי - האוממי. הקוקטיילים, שמחירם נע בין 42-52 שקלים, יערבו פרודוקטים חריגים כמו שום, שום שחור, שמן זית, חרדל, אגוז שחור וגבינות מעושנות. כשגם טכניקות ההכנה שלהם שונות ומושקעות הרבה יותר, טכניקות שאנחנו מכירים בעיקר משימוש במטבח עילי כמו ואקום, ייבוש מזון, קוקטיילים אטומים ומוגזים הנמזגים מתוך ברזים ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דאבל סטנדרט. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
קרפ קוקוס וכורכום ממולא שרימפס/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

על הצד הקולינרי של המקום הופקדה השפית סבינה ולדמן, אותה יצא לכם לפגוש לאחרונה על מסך הטלווזיה שלכם בריאלטי האוכל משחקי השף. "היה לי ברור שסבינה מושלמת בשביל זה", מספר שילה עלך התהליך. "הרעיון היה מצד אחד לתת לאנשים מענה למאנץ' לילי של אלכוהול, ומצד שני לא נגיש פה פיצה". כך, בנתה ולדמן תפריט עם מנות קלילות בטעמים אסיאתים לצד מנות מושחתות יותר, אך עם זאת מלאות תחכום.

מחירי המנות נעים בין 28-78 שקלים, ותמצאו כאן מנות כמו סשימי דג ים על סום טאם ולביבת אורז דביק, קנלוני דלורית וגבינות, ויניגרט, קולורבי שלם אפוי על מלח מעושן עם קרם פרש, באן קסיו - קרפ קוקוס וכורכום ממולא שרימפס וירקות ברוטב דגים, קלמרי ממולא בייקון ופרמזן על ניוקי אה לה רומנה, צלע טלה בקראמבל חרדל עם קרם תרד וגראטן תפו"א, פורק בלי בקרמל רום ואניס מוגש בבאן עם סלט מלפפונים ואצות, וחובבי המתוק יוכלו להנות גם מפרנץ' טוסט מלחם בננות עם גנאש שוקולד וקצפת.

דאבל סטנדרט. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
לא עוד מוחיטו. חומרי גלם מפתיעים לקוקטיילים כמו שום שחור וגבינות מעושנות/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

כאמור בשעות היום יהפוך המקום לחנות מקצועית למכירת אביזרים לקוקטיילים וערכות קוקטיילים ביתיות. ברמן מקצועי יאייש בשעות היום את החנות ויאפשר לאדם הפשוט להפוך בביתו למיקסולוג חובב, ואילו לקהל מקצועי יותר למצוא אביזרים שעד היום לא ניתן היה להשיג בארץ. "הרעיון הבסיסי היה לפתוח בר קוקטיילים שמשמש ביום חנות לברמנים ולחובבים בה אפשר להשיג את כל הדברים שצריך לבניית משקאות איכותיים ושקשה להשיג בארץ, משקאות שאנחנו, קהילת הברמנים מזמינה מחו"ל או פשוט מקבלת את המחסור בצער. אנחנו בטוחים שציבור חובבי האלכוהול יחבק את הקונספט החדש".

דאבל סטנדרט, דיזינגוף 247 (פינת נורדאו) תל אביב, 03-5550966. שעות פתיחת החנות: ראשון - שישי: 12:00-17:00, שעות פתיחה בר: ראשון - שבת: 18:00-3:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully