וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכנית שתגרום לכם לרייר מול המסך עולה לאוויר

7.4.2016 / 11:12

"אני גאה להחזיק את דגל החמאה, הסוכר והשוקולד", אומרת קארין גורן, אחת השופטות בתוכנית הריאלטי החדשה בייק אוף. רגע לפני עליית התוכנית, השופטים נותנים לנו הצצה למאחורי הקלעים

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

יגיד לכם כל פודי חובב באינסטגרם שהתמונות שמקבלות בדרך כלל הכי הרבה לייקים הן תמונות של מנות אחרונות. משהו ביופי ובאצילות של קינוחים גורם לכולנו לרייר מול מסך הסמארטפון הקטן וללחוץ על הלייק. חברו את זה עם מבול תכניות האוכל ששוטפות את מסך הטלווזיה שלנו ומצליחות להפוך את כולנו לחובבי בישול - וקיבלתם את התכנית שהולכת להפוך את החיים שלכם למתוקים וקשים יותר באביב הקרוב - בייק אוף ישראל.

בייק אוף זאת תחרות אפייה של אופים חובבים שלא עסקו בתחום מעולם, אך עם זאת ברמה גבוהה מאוד. מדובר בפורמט של ערוץ ה-BBC הבריטי, שנמכר ושודר בלמעלה מ-15 מדינות ברחבי העולם ביניהן: גרמניה, אוסטרליה, ארצות הברית, צרפת, איטליה, פינלנד ועוד. במוצאי שבת הקרובה יעלה הפורמט לראשונה בישראל, כאשר צוות השופטים השופטים יורכב מקרין גורן, השף רן שמואלי, ועודד ברנר, האיש שהמציא את מקס ברנר. מנחות התכנית הן פאולה רוזנברג ואיה קמרמן.

בייק אוף ישראל. פיני סילוק, מערכת וואלה! NEWS
צוות התכנית בייק אוף ישראל/מערכת וואלה! NEWS, פיני סילוק

במהלך העונה מתחרים המתמודדים בשלל משימות כמו אפייה של עוגות שוקולד מורכבות, עוגות חתונה, עוגות הר געש, קינוחים על מקלות, קאפקייס ועוד הפתעות רבות. רגע לפני שהעונה בישראל מתחילה פגשנו את צוות השופטים בשביל לשמוע מה אנחנו צפויים לראות העונה, מה הם חושבים על הקונדיטוריה בישראל ולמה לאכול עוגות וקינוחים זה בעצם מאוד בריא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בייק אוף ישראל. קשת,
היכונו לקרב/קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully