וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניתי לבד: קינוחים ואוכל מוכן לליל הסדר

13.4.2016 / 7:15

מסלטים ועד קינוחים מושקעים: מסעדות, מעדניות וקונדיטוריות ברחבי הארץ עושות לכם חיים קלים ומציעות אוכל מוכן לחג.

קינוחים

רולדין. צילום: רינן מנגן,
קולקצית הקינוחים של רולדין/צילום: רינן מנגן

רולדין

ברולדין יציעו קולקציית קינוחים חגיגית כשרה לפסח, הכוללת מגוון עוגות פרווה, עוגות חלביות ומקרונים צרפתיים במבחר טעמים. בין הקינוחים תמצאו עוגות כמו ברולה קרמל, מסקרפונה קפה, ונילה קריספ קרמל, תותים בשמנת ועוד

סניפי רשת רולדין


דלאל

בקונדיטוריה של מסעדת דלאל יצרו לכבוד החג קולקציית מוצרים מיוחדים, ללא קמח. בין המוצרים תמצאו נשיקות מרנג, עוגיות קוקוס, עוגיות אמרטי שקדים, עוגת שוקולד, עוגת פרד תפוחים, עוגת מוס פטל ועוגת מוס דלאל. מוצרי החג יימכרו בין ה-18 ל-22 בארפיל. בערב החג הקונדיטוריה תיסגר ב - 15:00.

דלאל הקונדיטוריה, כל ישראל חברים 7 נווה צדק ת"א, 03-5109292


בוטיק סנטרל

רשת הפטיסרי בוטיק סנטרל תציע גם היא קולקציית קינוחים לחג. בין המוצרים תמצאו מאפי שמרים כמו קראנצ שוקולד, דיינשים אישיים במספר טעמים, עוגות פרווה כמו עוגת פבלובה פיסטוק פטל, עוגת רושר –מוס שוקולד וקרם אגוזים על תחתית מרנג אגוזי לוז מצופה בשוקולד, עוגת הלנה – מוס שוקולד מריר במילוי קרם ברולה מרוסס בשוקולד מריר, עוגת פקאן , פאי לימון שוקולד ועוד, וכן עוגות חלביות עמו פפיון פסיפלורה, טייפון שוקולד פטל, עוגת רושר ועוד, וכן מבחר של מקרונים.

סניפי בוטיק סטנרל


SEEDS

בפטיסרי הטבעוני SEEDS יציעו לקראת החג קולקציית עוגות ומאפים טבעונים וללא גלוטן המורכבים מקמח הטף. בקולקציית החג תוכלו למצוא בין היתר קופסת עוגיות לב במילוי ריבה, עוגת שוקולד תפוז בחושה, פאי אגסים, רולדת שוקולד עם מוס שוקולד עשיר, עוגת היער השחור ועוד.

SEEDS, קינג ג'ורג' 97 תל אביב טלפון: 03-5404006


ג'ראלד

הפטיסרי השוויצרי ג'ראלד יציע גם הוא לכבוד החג מבחר עוגות, מאפים, וקינוחים, ביניהם עוגת שוקולד בחושה, עוגת גבינה ופרות אדומים, מקרונים בטעמים שונים, עוגיות טוויל בריאות, מרמלדה ועוד.

ג'ראלד, אבן גבירול 36 ת"א 03-5063135, פתוח בערב החג עד השעה 13:00. לא כשר


ארקפה

רשת בתי הקפה והבייקרי משיקה לכבוד הפסח קינוחים ומאפים כשרים לחג (לאוכלי קטניות) שאפשר לקנות הביתה כמו מאפין פטל, עוגת שוקולד בלגי, עוגיות ועוגות בחושות.

סניפי ארקפה

אוכל מוכן

חוות צוק המעדניה. אפיק גבאי
גפילטע פיש של חוות צוק/אפיק גבאי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

חוות צוק המעדנייה

בחוות צוק המעדניה מציעים מגוון אפשרויות לרכישת אוכל לחג: תפריט של אוכל מוכן, מנות "להכניס לתנור" ולהשלים את בישול בבית, ובשר טרי מהקצביה. בין המנות הראשונות המוכנות, שיוצעו בתפריט החג תמצאו מרק עוף וירקות, גפילטע פיש, סלט סלק ועוד. במסגרת המנות העיקריות יוצעו רוסטביף סינטה מוכן ופרוס, לשון עגל בפורצ'יני ויין לבן, כתף עגל בערמונים, שזיפים ובירה, עוף צלוי בפפריקה, תבשיל צוואר טלה במשמשים ועוד, לצד מבחר תוספות. בין המנות אותן ניתן להזמין ו"להכניס לתנור" תמצאו רוסטביף סינטה, רוסטביף פילה בקר בחרדל, פלפל שחור, מלח ורוזמרין, מסדר צלעות טלה, עוף שלם ללא עצמות ממולא באורז ופירות יבשים ועוד. הרוכשים בסך של 500 שקלים ומעלה, ייהנו מבקבוק יין מתנה לחג.

חוות צוק המעדניה, פרלוק 5, רמת אביב החדשה - תל אביב, 077-5155905. לא כשר


בראון

ביסטרו BROWN במתחם G מציע תפריט רחב לפסח. בין המנות תמצאו קלאסיקות עם טוויסט כמו פטה כבד עם ריבת בצל וקונפיטורת אגסים, חרוסת תוצרת עצמית, מילה פוליה (באיטלקית: אלף שכבות) של תפוח אדמה, תפוח עץ, בזיליקום ופרמז'ן, קישוא קולורבי ובטטה ממולאים בבורגול ברוטב עגבניות, צוואר ושוק טלה בבישול ארוך ביין אדום, עוף בתנור עם אגסים ועדשים שחורות ועוד. הזמנות משלוחים יתקבלו עד ה-18 באפריל.

BROWN, ניסים אלוני 10 מתחם G, תל אביב, 03-5444024. לא כשר


טשרניחובסקי 6

בביסטרו טשרניחובסקי 6 מציעים כמדי שנה תפריט אוכל מוכן לפסח. בין המנות הראשונות: מרק עוף צח עם קניידלך, קציצות פרסה צמחוניות ועוד. בין המנות העיקריות ביף בורגיניון עם ירקות שורש, שוק אווז קונפי ברוטב פורט ותאנים, קציצות דגים ברוטב עגבניות, אופציות מחוניות וטבעוניות ומבחר תוספות.

טשרניחובסקי 6, רחוב טשרניחובסקי 5, תל אביב, 03-6208729. לא כשר


קיטון

גם מסעדת קיטון הוותיקה המתמחה במטבח מזרח אירופאי תציע תפריט משלוחים מיוחד לפסח. בתפריט תמצאו מרקים, מנות ראשונות, מבחר סוגי מנות עיקריות וקינוחים. ניתן להזמין משלוח עד יום חמישי 21 באפריל, את המשלוחים ניתן לאסוף עד יום שישי בשעה 13:00.


קיטון, דיזינגוף 145, 03-5233679. לא כשר


מסעדת צ'צ'ו

מסעדת צ'צו הקיימת מעל 60 שנה בנתניה ומתמחה באוכל טריפוליטאי אותנטי המתבשל על פתיליות, תציע גם היא תפריט מיוחד לפסח. בין המנות: שעועית אדומה עם בשר בקר ודלעת, שעועית ירוקה בעלי מנגולד ובשר בקר, במיה עם בשר בקר, דג חריף חריימה, דגים מרוקאיים, כל סוגי הבשרים על האש, מבחר סלטים ועוד.

מסעדת צ'צ'ו, Y Center פולג נתניה, 077-7123124. כשר


הקצביה והמעדניה דלישס

המקום, השוכן ברמת החייל, מציע סלטים ומנות ראשונות כמו חרוסת, חזרת, גפילטע פיש או כבד קצוץ, מנות עיקריות כמו רוסטביף, לשון כבושה ברוטב פטריות או קציצות בקר עם כרישה, וגם מגוון תוספות כמו אורז עם חמוציות, אנטיפסטי או קינואה ועדשים שחורות. בערב החג עצמו ניתן לאסוף אות האוכל עד השעה 14:00, ומומלץ מאוד להזמין מראש.

דלישס, ראול ולנברג 18, תל אביב. 03-6491122


חברת מבושלת

לכבוד הפסח, החברה, המתמחה בארוחות מוכנות ושירותי קייטרינג, משיקה מארז ארוחות חג שמגיע עד הבית. כל מארז כולל 5 מנות קפואות שרק צריך לחמם ולהגיש. בין המנות השנות ניתן למצוא: מרק ירקות עם כופתאות עוף, גלילות חציל במילוי בשר, חריימה, צלי בקר בסגנון בורגיניון ותפו"א עם עשבי תיבול.

ניתן להזמין דרך אתר החברה, או בטלפון 8050*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully