וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנה הגאה: אוכלים ותורמים למי שאין

17.4.2016 / 15:58

מסעדת טוטומה מתגייסת לטובת הקהילה הגאה, מסעדת פאסטל משיקה תפריט אביבי חדש ומסעדת לה ביסטרו יוצאת עם תפריט המבורגרים. כל מה שקורה השבוע

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

וידאו: ביקור במסעדה טוטומה

המנה הגאה של האגודה, טוטומה

המנה הגאה של מסעדת טוטומה.
קונים מנה ותורמים לסעודת ליל סדר מיוחדת. המנה הגאה של טוטומה

מה קורה: במהלך השבוע הנוכחי, מסעדת טוטומה הוסיפה לתפריט הרגיל שלה מנה מיוחדת - המנה הגאה. ההכנסות ממכירת המנה הגאה יעזרו לממן את ארוחת ליל הסדר של האגודה, ארגון הגג של הקהילה הגאה, עבור חברי וחברות הקהילה שנודו מהקהילה או כאלו שאינם משתייכים לקהילה אך ידם אינה משגת. דליה אלחדף, בעלת המסעדה, הוסיפה: "אני שמחה מאוד להיות חלק מפרייקט זה. לחשוב שדרך טוטומה אני יכולה לעזור, ועוד בעזרת אהבתי הגדולה, משמחת אותי וממלאת את ליבי. רבים מחבריי וחברותיי משתייכים לקהילה הגאה, ודרך האגודה למען הלהט"ב אני יכולה לתרום להמשך פעילותה למען זכויותיהם של הלהט"בים בארצנו".

מתי: מכירת המנה הגאה תתקיים עד יום ה' הקרוב ה-21 לאפריל.

מה אוכלים: טירדיטו סלמון עם רוטב פלפלים אדומים פיקנטי ומעליו אננס, אבוקדו, עגבניות צהובות, בצל סגול, צ'ילי אדום, בצל ירוק ורוטב ליים-לימון (52 שקלים).

איפה: מסעדת טוטומה, דיזינגוף 265 (פינת ירמיהו), תל אביב. 03-5168963. לא כשר

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

חגיגות האביב של פאסטל, ת"א

פאסטל. נעם נכון,
גונדי גבינה אפויה בפאסטל/נעם נכון

מה קורה: במהלך חודש אפריל עורכת מסעדת פאסאל, בניצוחו של השף הלל תווקולי, שיתוף פעולה אביבי עם יקב תבור. במסגרת שיתוף הפעולה, תגיש המסעדה מנות מיוחדות לקראת האביב בשילוב עם יינות קלילים ומרעננים של יקב תבור.

מה אוכלים: לצד התפריט הקבוע ושל המסעדה, יוגשו לסועדים שני תפריטים שנבנו במיוחד לחגיגות האביב, הכוללים תפריט טעימות של מנות הדגל של השף מלוות בטעימות יין. ארוחה מלאה מתפריט הספיישל כוללת: מנת לחם, ארבע מנות מתפריט הטעימות, טעימות של ארבעה סוגים של יינות יקב תבור וקינוח לבחירה. מחירי תפריטי הספיישל יעמדו על 220 שקלים או 280 שקלים, בהתאם למנות הנבחרות.

במקביל, מקיימת המסעדה תחרות צילומים במסגרתה מוזמנים אורחי המסעדה לצלם תמונות של המנות ושל המסעדה ולהעלות לרשתות החברתיות תחת התיוג #pastelaviv. התמונה היצירתית ביותר תזכה את הצלם בארוחת ערב זוגית במסעדה בשווי של 500 שקלים ובמארז יין.

איפה: פאסטל, שדרות שאול המלך 27, תל אביב, 03-6447441. לא כשר

מנות חדשות לרשת ג'ירף

ג'ירף. דניאל לילה
סושי מפורק. אחת המנות החדשות של ג'ירף/דניאל לילה

מה קורה: רשת המסעדות ג'ירף מוציאה שתי מנות חדשות שמאפשרות לסועדים להנות מטעמי סושי, בצורה קצת אחרת.

מה אוכלים: צ'יראשי סושי (chirashi sushi), או בתרגום לעברית - סושי מפוזר. כל מרכיבי הסושי מגיעים בתוך קערה - אורז סושי, פרוסות סשימי, סלט אבוקדו עם יוזו, מלפפונים, טוביקו, ג'ינג'ר כבוש, שומשום שחור וגזיזי אצות, ניתן לבחור עם סשימי סלמון (42 שקלים) או טונה (47 שקלים), או צ'יראשי טבעוני.

מנה נוספת היא האוניגירי - משולש אורז ממולא, עטוף באצת נורי, מעין סנדביץ' במגוון מילויים: ירקות ודגים מסוגים שונים ובקומבינציות שונות (12 שקלים).

איפה: רשת סניפי ג'ירף

סניף חדש לבר 22, כפר סבא

מה קורה: הבר "22" הממוקם בשדרות רוטשילד בת"א יוצא אל מחוץ לעיר הגדולה ופותח סניף שני בכפר סבא. הקונספט של הרשת הוא תמחור אחיד של כל מנות האוכל והאלכוהול ב-22 שקלים.

איפה: 22, התע"ש 24 כפר סבא, שעות פעילות: ראשון - שבת:19:00 עד אחרון הלקוחות. לא כשר

עסקיות צהריים בפורטו, ת"א

פורטו. אנטולי מיכאלו,
קרעי פסטה בפורטו בנמל/אנטולי מיכאלו

מה קורה: מסעדת פורטו בנמל ת"א, משיקה תפריט עסקיות. התפריט כולל מנה ראשונה, עיקרית ושתייה במחיר העיקרית. בנוסף ניתן יהיה להנות מ050 אחוזי הנחה על האלכוהול והבירות.

מתי: ראשון - חמישי, 12:00-17:00.

מה אוכלים: בין המנות תמצאו ריגטוני פורמג' –שמנת, גבינת דנה בלו, אגוזי מלך וגרידת לימון, פנה פולו -חזה עוף, רוטב עגבניות , פלפל קלוי, זוקיני, וזיתים, מגוון פיצות, דגים ומנות בשריות. טווח מחירים העסקיות 46-129 שקלים.

איפה: פורטו, האנגר 21 נמל תל אביב, 03-5461140. לא כשר

תפריט המבורגרים בלה ביסטרו בר, חולון

לה ביסטרו חולון. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
המבורגר בלה ביסטרו בר/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

מה קורה: מסעדת Le Bistro Bar שבמתחם עזריאלי בחולון משיקה תפריט המבורגרים חדש, המצטרף לתפריט הקיים.

מה אוכלים: ההמבורגרים מגיעים בגודל של 250 גרם בשר שנטחן במקום ומוצעים ב-5 וורסיות שונות. כל מנה מגיעה עם שתי תוספות לבחירה: צ'יפס, סירות תפוחי אדמה, פירה או סלט ירוק. בין ההמבורגרים תמצאו המבורגר קלאסי (59 שקלים), צ'יינה טאון עם ירקות מוקפצים ברוטב אסיאתי (61 שקלים), LBB נורמנדי עם גבינה צהובה, פרמז'ן ובליווי יוגורט עיזים (64 שקלים) ועוד.

איפה: לה ביסטרו בר, הרוקמים 26, חולון,

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully