וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשיר גאוני מורח חמאה על לחם במהירות מטורפת - אבל יש חסרון

11.5.2016 / 20:00

לא ברור איך לא חשבו על זה קודם: שף בפנסיה המציא מכשיר ביתי שמורח חמאה על לחם תוך חצי דקה. בתנועה אחת זריזה ניתן למרוח על פרוסת לחם מגוון ממרחים כמו מיונז וגבינה לבנה. רק חבל שכל הטוב הזה עולה כמעט 500 שקלים

שיטה מהירה למריחת חמאה על לחם/offundo.co.uk

הלחם והחמאה של המכשירים: מי לא מכיר את הרגע המעצבן בו החמאה לא נמרחת על הלחם כי היא קשה מדי והורסת אותו לחלוטין. שף שיצא לגמלאות החליט לפתור את הבעיה ועיצב אביזר מטבח שמאפשר מריחה קלה של כל ממרח על לחם ב-30 שניות בלבד. השף קווין וויטהד המציא את "אופונדו" (למרוח בלטינית) לאחר 20 שנות עבודה בקייטרינג. לדבריו הוא חשב על הרעיון לאחר שמאס במריחות סכין של כריכים בחמאה.

כדי להשתמש במכשיר יש למלא אותו בממרח כמו חמאה, מיונז או גבינת שמנת ואז ללחוץ על בוכנה שמכסה את הפרוסה בתנועה אחת. כל טעינה יכולה למרוח 100 פרוסות ובתור התחלה וויטהד מעוניין לשווק אותו לבתי קפה ומסעדות. "למרוח חמאה בסכין היא אחת הפעולות שעושים בכל יום והופכת למתישה. חשבתי שבטוח יש דרך מהירה יותר לעשות את הפעולה הזאת וכך התחלתי לחפש פתרונות", סיפר.

שיטה מהירה למריחת חמאה על לחם. אתר רשמי
100 פרוסות בטעינה אחת של המכונה. ככה נראית השיטה הישנה/אתר רשמי

וויטהד סיפר כי המציא את המכשיר כבר לפני 25 שנים כאשר עבד במטבחים באוניברסיטאות, שדות תעופה ומפעלים. לאחר פרישתו הוא הקים את חברת "אופונדו" עם אשתו ג'ולי מביתם בנוטינגהם, בריטניה. "בגלל העבודה לא יכולתי להוציא את הרעיון אל הפועל ואני מתרגש שעכשיו זה קורה. אין שום דבר שמשתווה אליו בשוק והוא חוסך זמן מעולה".

"אם אתם מורחים שתים או שלוש פרוסות ביום זה לא יהיה שווה את זה, אבל כל אחד שעובד עם 10 כיכרות לחם ביום יבין כמה זמן זה חוסך", המשיך וויטהד. הזוג מכר כבר 600 מכשירים ועלות כל אחד כ-490 שקלים, לא זול אבל גם זמן שווה כסף.

עוד באותו נושא

מהפיכה בסנדביץ': פרוסות שוקולד ויראליות שישנו את חייכם

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • חמאה
  • לחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully