וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם קינוחים חדש ישנה לכם את החיים

17.5.2016 / 7:30

מהיום לא צריך להתפשר על גלידה מהפיצוציה או לעמוד שעות במטבח כדי ליהנות מקינוחים מושקעים במיוחד. מיזם חדש בשם שו תל אביב יספק לכם קינוחים כמו אקלרים מושחתים עד דלת הבית

שו תל אביב. פייסבוק שו, באדיבות המצולמים
שו תל אביב, אין סיבה להתפשר על קינוחים/באדיבות המצולמים, פייסבוק שו

מי מאיתנו לא היה בסיטואציה הזו? אנחנו שרועים על הספה, שבעים אחרי ארוחה שעמלנו עליה שעות, או סתם משאריות שלקחנו מאמא בסוף השבוע, וכל מה שאנחנו יכולים לפנטז עליו הוא קינוח שווה שיסגור לנו את הפינה כמו שצריך. אצל רובנו זה נגמר בסופו של דבר בגלידה מהפיצוציה, קוביית שוקולד מריר שמצאנו במגירה, או במקרה הטוב באלתור של קינוח שמכינים ב-5 דקות. אבל מיזם חדש עתיד לטרוף את הקלפים ולהפוך את החיים שלנו למתוקים יותר, תרתי משמע.

שו תל אביב, המיזם של ירין קארו, בוגר לימודי קונדיטוריה בבית הספר לקולינריה בישולים, ובן זוגו תומר אבן ארי, אשר מגיע גם הוא מתחום המסעדנות, מציע לכם הזמנה של קינוחים מושקעים עד לפתח ביתכם. כן, בהזמנה טלפונית או און ליין תוכלו להנות מקינוחים פוטוגנים וטעימים, ממש כמו במסעדה, מבלי לצאת מהבית או לעמוד על המיקסר והתנור שעות.

שו תל אביב. פייסבוק שו, באדיבות המצולמים
שו - הבצק ממנו עשויות פחזניות/באדיבות המצולמים, פייסבוק שו

את הקונספט של שו (Choux - בצק רבוך) פיתחו השניים בשנה וחצי האחרונות. הם בדקו קינוחים על חברים והרכיבו את התפריט המושלם, אשר אמור להשתנות מדי חודש. כל הקינוחים מתאימים לאותו גודל סטנדרטי, ומגיעים בקופסאות ייעודיות, כשהרעיון בכל הקינוחים שלא צריך אפילו כפיות בשביל לאכול אותם.

בתפריט של חודש מאי לדוגמא תמצאו קינוחים כמו אקלר דול'צה - אקלר במילוי דולצ'ה ולרונה וקראנץ' אגוזי לוז מסוכרים (25 שקלים), בננה שוקו - עוגת שוקולד רכה ואוורירית עם קרם שוקולד וקוביות בננה (19 שקלים), קראק בלאן - נגיסי קראמבל מוקפצים בשוקולד לבן (15 שקלים), פטי-שו - פחזניות ביס קראנצ'יות במילוי וניל ופטל (25 שקלים), טראט לימון - סבלה לימוני פריך וקרם לימון חמצמץ (17 שקלים), קולומביאנית - ספוג שוקולד, קפה קולומביאני, ג'אנדויה ופקאן מקורמל (21 שקלים), פיסטשו - משחקי טעמים של פיסטוק ופטל חמצמץ (21 שקלים).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שו תל אביב. פייסבוק שו, באדיבות המצולמים
המיזם שיהפוך את החיים למתוקים יותר/באדיבות המצולמים, פייסבוק שו

"לי תמיד הייתה אהבה לקינוחים קלילים, אני פחות מתחבר למוסים למיניהם", מספר ירין. "ככה בניתי את הקו שלנו, רציתי לאפשר לאנשים לקבל את החוויה המלאה עד הבית. אם אנשים מזמינים פיצה או סושי ברמה גבוהה, אין סיבה שיתפשרו על קינוחים". את הקינוחים מכינים ירין ותומר מדי יום מחדש, הם טריים ומוכנים בעבודת יד אישית. בשלב זה המיזם עובד על הזמנות בלבד ואין חנות פיזית, אך בימים אלה עובדים השניים על חנות שניתן יהיה להגיע אליה ולקנות את המוצרים.

שעות הפעילות של שו הן מהשעה 18:00 ועד 00:00 בכל ימות השבוע, למעט יום שישי. שירות המשלוחים פועל בכל העיר ת"א, ואם אין עומס מגיעים גם לרמת גן וגבעתיים.

להזמנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully