וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת המבורגרים ונקניקיות במסעדות דה לוקס

29.5.2016 / 13:18

פותחים שבוע נוסף עם חגיגת בשרים, והפעם של מסעדות דה לוקס. בנוסף: פסטיבל טעם הגליל יוצא לדרך, שוק אוכל ברכבת העמק וגם ארוחת טעימות שווה בשוק הטורקי של עכו

טראק דה לוקס. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
ערבי בשר במסעדות דה לוקס/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

מה קורה: מסעדות דה לוקס – פונדק דה לוקס וטראק דה לוקס, משיקות ערבי בשר מיוחדים. בימי שני בפונדק דה לוקס יוגשו בערב Prime cuts נתחי בשר מיוחדים במשקל, ומדי רביעי יתקיים בטראק דה לוקס ערב Burgers & Hotdogs בו יוגשו גרסאות יצירתיות ומושחתות לאוכל הרחוב האמריקאי האהוב ביותר. כל אלו ליד תפריט אלכוהול מיוחד ובליווי לייב דיג'יי.

מה אוכלים: בערבי Prime Cuts מדי שני בשעה 19:00 יוגשו נתחים דוגמת אסאדו בקר (34 שקלים ל-100 גרם), שדרת ספריבס שלמה (39 שקלים ל-100 גרם), אוסבוקו לבן (19 שקלים ל-100 גרם), פורק צ'ופ לבן (סינטה על שתי עצמות) (29 שקלים ל-100 גרם) ועוד, שיוגשו עם תוספות לבחירה דוגמת ג'ק צ'יז ,קרעי תפו"א, קולסלאו, או פירה מח עצם.

במסגרת ערבי Burgers & Hotdogs שיתקיימו משעה 17:00 מדי יום רביעי בטראק דה לוקס יוגשו שלל גרסאות יצירתיות לשתי המנות המזוהות ביותר עם אוכל הרחוב בארה"ב. יוגשו מנות כמו צ'ילי דוג צ'וריסו עם תבשיל שעועית, שמנת חמוצה, צ'דר וחלפיניו (42 שקלים), נקניקיה לבנה יפנית עם מיונז דאשי,(41 שקלים), גאודה טימין הולנדייז וריבת בייקון (44 שקלים), 50/50 בורגר עם 50% בייקון 50% בקר, ריבת בייקון, גבינת ברי וחזרת (74 שקלים), מק & צ'יז בורגר המורכב מקומות של בורגר מועשר בשומן אווז, דיפ פרייד מק אנד צ'יז וגבינת צ'דר, עם תרד וחלפיניו (71 שקלים).

איפה: פונדק דה לוקס, עולי ציון 7, שוק הפשפשים, יפו, 03-5233186, טראק דה לוקס, כיכר דיזנגוף, בן עמי 13, תל אביב, 03-6296363. לא כשר

ארוחת טעימות בשוק הטורקי בעכו

מסעדת סבידה, עכו. אסראא מאדי,
גם סבידה בפנים/אסראא מאדי

מה קורה: מסעדות מתחם הבזאר הטורקי בעכו העתיקה יקיימו ביום שישי קבלת שבת מיוחדת שבמהלכה ייהנה הקהל מתפריט מיוחד המורכב בעצם מארוחת טעימות משולבת של כל מסעדות הבזאר. ניתן יהיה לרכוש כרטיסיית טעימות (120 שקלים) הכוללת ארבע מנות, אחת מכל מסעדה. בנוסף ניתן יהיה לרכוש כוס יין של מאחד מיקבי אזור הצפון ב-15 שקלים.

מתי: יום שישי, 3 ביוני, 14:00-17:00.

מה אוכלים: מסעדת סבידה תציע סביצ'ה דג ים טרי וטוסטונים, שווארמת דג בתוך חצי פיתה, שיפוד ים מדג טרי לצד חצי פיתה, מסעדת מרקטו תציע את פיצת הבית מהטאבון, ארטישוק רומאי, פסטה פורצ'יני עם רוטב גבינות ותרד, קוקושקה תציע מיני המבורגר, בייבי קלמרי במרינדה של יוגורט טנדורי, פלאפל סרטנים מבשר סרטנים ועדשים מוגש בפיתה, ומסעדת מעדל'ה תציע לפת קבב, רצועות שייטל עם יוגורט מיובש ומנת חריימה דג טרי.

איפה: מתחם הבזאר הטורקי, עכו העתיקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

תטה חוגגת 8, פרדס חנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדה תטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: מסעדת תטה בפרדס חנה חוגגת יום הולדת 8 באירוע מיוחד שישלב תפריט מיוחד לצד הופעה חיה של להקת קאברים.

מתי: יום חמישי, 2 ביוני החל מ-20:00.

מה אוכלים: שרימפס בטמפורה, תאוות בשרים - 650 גרם של כמה סוגי בשרים, וקינוחים ב-8 שקלים. כמו כן הסועדים ייהנו גם מבירה ללא תחתית ב-8 שקלים.

איפה: תטה, פרדס חנה, 04-6376401. לא כשר

שוק אוכל במתחם רכבת העמק

שוק העמק ברכבת. אגמדיה,
שוק רכבת העמק/אגמדיה

מה קורה: מתחם רכבת העמק (בכניסה לכפר יהושע) יציע ביום שישי שוק אוכל של תוצרת מקומית וטרייה הישר מהחקלאים ומהיצרנים. השוק יפתח את אירועי פסטיבל חלב ודבש בעמק יזרעאל. בין היתר ניתן יהיה למצוא: דוכני ממכר שונים ומגוונים תוצרת העמק, דוכני אוכל מוכן, בית קפה מול נופי עמק יזרעאל. בנוסף יתקיימו סדנאות לקהל הילדים וההורים ומתחם של הופעות חיות.

מתי: יום שישי, 3 ביוני, 09:30-15:00.

מחיר כניסה למתחם: 5 שקלים.

איפה: מתחם רכבת העמק - בכניסה לכפר יהושע, 04-6540495

פסטיבל יין Salute 2016, ת"א

פסטיבל היין Salute 2016. קמיר בכר
דורון סהר,
פסטיבל יין במתחם התחנה/קמיר בכר דורון סהר

מה קורה: בסוף השבוע הקרוב יתקיים במתחם התחנה פסטיבל יין Salute 2016. מבחר יקבים ישראליים וחברות יין ואלכוהול יעניקו טעימות יין לאורך כל הערב. לצד דוכני שוקולטיירים, מחלבות, קונפיטורות, מאפים, שמני זית ועוד.המבקרים יוכלו לרכוש בכניסה כוס טעימות וצמיד שיזכו אותם בטעימות יין חופשיות לאורך כל הערב.

מחיר כרטיס: 80 שקלים בקופות, 56 שקלים באתרי הקופונים.

איפה: מתחם התחנה, ת"א

פסטיבל טעימה מהגליל, רחבי הארץ

פסטיבל טעימה מהגליל. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
פסטיבל טעימה מהגליל/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

מה קורה: מחלבת משק צוריאל משיקה את פסטיבל טעימה מהגליל. הפסטיבל ייערך לאורך כל חודש יוני במסעדות ובבתי קפה ברחבי בארץ, ובו יתארחו מתמודדים מובילים ממשחקי השף.

מתי: 1-30 ביוני.

מה אוכלים: ניוקי ריקוטה ותבשיל גלילי, ארוחת בוקר איכרים גלילית, מסאח'ן ג'יבנה - מאפה ערבי גלילי שטוח, מרוח בשמן זית ומעליו גבינות מלוחות, גבינת מה עז, תערובת בצל סגול עם סומק ופרמזן. מוגש בהשלמה של צנוברים, משמש מיובש וזעתר טרי ושניצל חלומי - גבינת חלומי בציפוי קריספי.

לרשימת המסעדות המשתתפות

תפריט אביב - קיץ במיס קפלן, ת"א

מיס קפלן. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
מיס קפלן/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

מה קורה: מסעדת מיס קפלן הטבעונית משיקה תפריט קיץ חדש, שכוכביו הם ירקות מקומיים, טריים ועונתיים וכולו על טהרת הצומח.

מה אוכלים: בין המנות החדשות תמצאו קוביות סלק מעושנות על תפוחי אדמה קריספיים מזן ראטה עם איולי קפה וקטשופ סלק, ברוקומיני חרוך על קרם שעועית בובעס וקינמון עם שקדים, דלעת יפנית ברוטב צ'ילי, ג'ינג'ר ולמון גראס , קרפצ'יו תפוחי אדמה עם קונפי בייבי שומר ועוד.

איפה: מיס קפלן, אליעזר קפלן 18, מתחם שרונה, ת"א, 03-6979015. לא כשר

תפריט קיץ חדש בפושון, ת"א

פושון. ברק חסיד, מערכת וואלה! NEWS
מאדאם סלמון בפושון/מערכת וואלה! NEWS, ברק חסיד

מה קורה: סניף שרונה מרקט של רשת פושון משיק תפריט קיץ חדש וקליל.

מה אוכלים: בין המנות החדשות שנוספו לתפריט ניתן למצוא סנדוויץ' קרוק מאסייר- קלי לחם, חזה אווז מעושן, קונטה מגורד, עגבניות מיובשות, צנוברים, מוגש עם סלט ירוקים ועלים (59 שקלים), סנדוויץ' מאדאם סלמון- סלמון מעושן על לחם קאסטן קלוי עם קרם מסקרפונה שמיר (54 שקלים), אקלר גבינות עזים תאנה ואגוזים (39 שקלים), פורטבלו בורגר (58 שקלים) ועוד.

איפה: Fauchon TLV, קלמן מגן 3, 03-7501555. לא כשר

משקאות בריאות חדשים בקופי סטיישן, רחבי הארץ

קופי סטיישן. איתמר דובק, מערכת וואלה! NEWS
קולקציית משקאות הבריאות של קופי סטיישן/מערכת וואלה! NEWS, איתמר דובק

מה קורה: רשת COFFEESTATION משיקה קולקציית קיץ המבוססת על משקאות בריאות חדשים וטבעונים. המשקאות החדשים עשויים משילובי פירות על בסיס יוגורט, שיבולת שועל, סויה, מיץ, חלב או חלב וניל.

מה שותים: מוזלי- תות בננה גרנולה וסילאן, טרופי- מנגו, מלון, אננס וקיווי, בלקברי- תות, פטל אדום ופטל שחור, אקזוטי -פפאיה מנגו ואננס, או קלאסי- תות בננה (מחירים: 21-24 שקלים).

איפה: רשת COFFEESTATION

סדנת יין ובירה בז'אז'ו, ת"א

פנים מסעדת ז'אז'ו ויין בר בשרונה מרקט. דן פרץ,
החיבור בין עולם האלכוהול לעולם הקולינריה. ז'אז'ו ויין בר/דן פרץ

מה קורה: הבר-מסעדה ז'אז'ו בשרונה יוצאים בשיתוף פעולה חודשי עם מבשלת קרלסברג, אשר במסגרתו ייערכו סדנת "בירה, יין והאוכל שביניהם". הסדנה תסקור מגוון של בירות ויינות לצד מנות אוכל, ותעסוק כאמור בנקודות החיבור בין עולם האלכוהול לעולם הקולינריה.

מה אוכלים: בסדנה הראשונה יוגשו למשתתפים 4 מנות אשר לכל אחת מהן יותאם סוג אחד של בירה וסוג אחד של יין, כמו למשל ברוסקטת מוצרלה די בופאלו עם אנשובי או טרטר פילה בקר עם ציר מעושן.


מתי: הסדנה הראשונה תתקיים בתאריך ה-3 ליוני, 2016, בין השעות 12:00-14:00.

כמה עולה: 270 שקלים לאדם.

איפה: ז'אז'ו ויין בר, שרונה, תל אביב. 03-5225822. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully